1 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΗΔΕΣ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ?

Μέσα στο γενικό χαμό που επικρατεί αυτές τις ημέρες με τις μειώσεις μισθών και των ειδικών μισθολογίων μιλάνε και ποιοι λέτε; Οι Πανεπιστημιακοί και δη οι γιατροί. Ε, όχι να παραπονιούνται τώρα και αυτοί.

Τόσα χρόνια έτρωγαν με δέκα μασέλες. Το πρωί νοσοκομείο, μαθήματα φοιτητών, πειραματικό και ερευνητικό έργο! Να μην πούμε για τα κονδύλια και τα επιδόματα που ξέσκιζαν, όπως κλινικό και εκπαιδευτικό από το Νοσοκομείο, εφημερίες που δεν εκτελούσαν και μισθό από το Υπουργείο Παιδείας.

Το απόγευμα να έχουν το ιδιωτικό ιατρείο για τους πελάτες τους που τους στέλνουν στο Νοσοκομείο μέρα εφημερίας για εισαγωγή ώστε να τα πέρνουν και από εκεί μαύρα χρησιμοποιώντας μάλιστα και όλα τα υλικά και τα Ορθοπεδικά που είναι πανάκριβα! Δυστυχώς οι υπόλοιποι ασθενείς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα παλεύουν μόνοι τους να κλείσουν ακόμη και ένα απλό ραντεβού.

 Όλα αυτά συμβαίνουν και στο. καινούργιο Νοσοκομείο Αττικό εκεί που οι κάτοικοι των δυτικών προαστίων νόμιζαν ότι θα ανακουφιστούν. Άρχισε να εφημερεύει μετά από πολύ καιρό και έντονες πιέσεις, αφού οι Πανεπιστημιακοί το ήθελαν μαγαζάκι τους.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι το Νοσοκομείο των σκανδάλων με τις υπέρογκες συνταγές και θεραπείες καρκινοπαθών, με τις υπέρογκες δαπάνες υλικών και αντιδραστηρίων που είχαν χτυπήσει κόκκινο.

Ακόμα και τα χρήματα των απογευματινών Ιατρείων είχαν κάνει φτερά προς τους ημέτερους.

Ύστερα από όλα αυτά δικαιούνται να παραπονούνται;

Πηγή :  Μιχάλης Περιστέρης  από το  http://press-gr.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1756.html

(Σ.Σ. Βρε ποιούς μου θυμίζει,  ποιούς μου θυμίζει , ποιούς μου θυμίζει  .......)

1 σχόλιο:

  1. Ποιους σου θυμίζει ? Έλα μου ντε... Ψάχνω και εγώ να θυμηθώ ποιός ''πανεπιστημιακός'' κατά καιρούς χειρουργάει στο Αττικόν, αλλά δεν μου έρχεται. Θα το θυμηθώ όμως, που θα μου πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή