30 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Μιας και ο Βολουδάκης κοιτάζει τα του οίκου του (παράδειγμα ότι το έργο της «Υποστήριξης της Επιτροπής Συντονισμού της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» το πήγε (και μπράβο του) από 5 εκατ. € στις 300 χιλιάδες €), δεν ρίχνει και καμιά ματιά στα κοστολόγια τεχνολογικών έργων που είναι σε εξέλιξη και δεν έχουν συμβασιοποιηθεί ακόμη, ή πρόκειται να προκηρυχθούν ?

Είναι σωστό να δρομολογούνται ‘’κουρέματα με την ψιλή’’ σε υπάρχουσες παλιές συμβάσεις έργων που ‘’τρέχουν’’ χρόνια τώρα και να προκηρύσσονται έργα  σε προϋπολογισμούς που ‘’βγάζουν μάτι ‘’ ?

Εάν θέλουν πραγματικά να σώσουν, (ότι μπορεί να σωθεί), από την (εναπομείνουσα) ραχοκοκαλιά της, (πάλαι ποτέ), ελληνικής οικονομίας, πρέπει να εγκαταλείψουν την παλιά, (και κυριαρχούσα), συνταγή των λίγων (και για λίγους) μεγάλων έργων και να προχωρήσουν σε ανασχεδιασμούς, (που είναι εύκολο), του τύπου πολλά έργα και για πολλούς.

Και μη βιασθεί κανείς να πει ότι δεν υπάρχει χρόνος για αυτό, κ.λ.π. κ.λ.π. . Πάντα υπάρχει χρόνος και το ζήσαμε και στο προηγούμενο Γ! Κ.Π.Σ.  Έργα με ‘’ολυμπιακές διαδικασίες’’, δεν θα μπορούν να χρεωθούν πλέον στον ΓΑΠ και την ομάδα του.

Α, και κάτι ακόμη. Σε όλα αυτά η Αντιπολίτευση (μείζονα και ελάσσονα) δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Ερωτήσεις και επερωτήσεις μόνο, δεν αρκούν ……

5 σχόλια:

  1. Αρχηγέ, έγραψες πάλι. Λίγα λόγια και με το όνομα τους. Αλλά, μεταξύ μας, πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ? Λες και δεν ξέρεις τι γίνεται στην πιάτσα. Πάντως, ομολογώ ότι κάθε Κυριακή σε βλέπω πολύ φορτσάτο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Van!!!! Και εσύ πιστεύεις ότι έχω εγκαταλείψει, ή δεν ξέρω τι γίνεται στην ''πιάτσα'' ? Τόσα χρόνια και τόσα Κ.Π.Σ. , έχω δει και έχω δει... Μέρες να χεις, να ακούς (και να μαθαίνεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσύ να ''εγκαταλείψεις'' ? Ούτε κατά σκέψη. Απλώς αναρωτήθηκα εαν σήμερα υπάρχουν περιθώρια. Θέλω πάντως να μου πεις τα τελευταία. Έχω μείνει πίσω αυτή τη βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί μου, μήπως πετάτε στα σύννεφα ; Υπάρχει περίπτωση να αλλάξειτο status σε μια παγιωμένη κατάσταση ; Μακάρι αλλά δεν πρόκειται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ τώρα εαν αναρωτηθώ, ''Αντιπολίτευση, ποιά Αντιπολίτευση ? '', θα παρεξηγηθώ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή