Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

28 Σεπτεμβρίου 2012

ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ - ΜΠΟΥΧΩΡΗΣ = ?

Με ένα από τα πλέον ικανά και αποτελεσματικά στελέχη του ιδιωτικού τομέα Υγείας, ο οποίος έχει διατελέσει στο παρελθόν γενικός γραμματέας Υγείας, επί Νικήτα Κακλαμάνη στη θέση του υπουργού Υγείας, τον Πασχάλη Μπουχώρη, συνατήθηκε την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου στο γραφείο του ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος.

Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr, οι δύο άνδρες συζήτησαν θέματα σχετικά με τον εξορθολογισμό και την πιο αποτελεσματική διαχείριση των διαρκώς περιοριζομένων πόρων για το χώρο της Υγείας.

Ο Ανδρέας Λυκουρέντζος και ο Πασχάλης Μπουχώρης συμφώνησαν να συνεργασθούν ατύπως για την κατάρτιση της πρότασης του υπουργείου Υγείας για τον κρατικό προύπολογισμό του 2013.

Παρά το γεγονός ότι οι δύο άνδρες έχουν εντοπίσει σημεία περαιτέρω βελτίωσης στη διαχείριση και την κατανομή των διαρκώς περιοριζομένων πόρων για την Υγεία, κοινός τόπος υπήρξε επίσης ότι η δραματική οικονομική κατάσταση του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) δεν αφήνει κανένα περιθώριο για στοιχειωδώς αισιόδοξες παρεμβάσεις...

Τι μας εντυπωσιάζει σε αυτή την είδηση, που πρέπει να ομολογήσουμε ότι προς τιμή τους, δεν έμεινε κρυφή.

Βασικά ο Μπουχώρης είναι και ο πρώτος άνθρωπος που είδε ο Λυκουρέντζος την πρώτη ημέρα που κάθησε στη καρέκλα. Και είναι ο ίδιος άνθρωπος που του τοποθέτησε τον Χρυσόστομο, για να τον βοηθάει στα δύσκολα. Φίλοι είναι και αυτό δεν είναι κακό.

Από την άλλη όμως, πόσα στελέχη έχει ο Λυκουρέντζος ? Περίπου 21, συν τον Σταύρο τον Πεντέα, συν τον Νίκο τον Μπεχράκη, συν δεν ξέρω και εγώ πόσους από τα εσωτερικά στελέχη του Υπουργείου, συν κάτι συνταξιούχους, συν τον έμπειρο περί τα λογιστικά Καλλίρη,  συν το ‘’think tank’’ της ΕΣΔΥ.

Γιατί λοιπόν έπρεπε να καταφύγει σε έμπειρο στέλεχος μεν, του ιδιωτικού τομέα δε, με κίνδυνο να τον  (δια)συνδέσουν με κινήσεις για ιδιωτικοποιήσεις, προνομιακές μεταχειρίσεις, κ.λ.π.  κ.λ.π. , αυτές τις δύσκολες εποχές που περνάμε ?

Δεν έχει εμπιστοσύνη στις ικανότητες κανενός από αυτούς, ή παίζει κάτι άλλο ?  Θα δούμε γρήγορα.

13 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ !!!!!

Η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Υγείας προχωράει με ταχείς ρυθμούς στην συγκρότηση των ομάδων επιστημονικής υποστήριξης της, Ειδικούς Συμβοούλους όπως τους λένε.  Έτσι μετά από αρχαιολόγους και ιστορικούς, προσλαμβάνουν και Δασολόγους !!!! Δεν το πιστεύετε ??  Ορίστε σημερινή ανάρτηση ….

‘’Με την ΔΥ1α/Γ.Π. 83133/6−9−2012 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα, (Π.Δ. 63/2005), (ΦΕΚ 98/Α΄/22−4−2005), άρθρα 55 και 56 και την αριθμ. 2/16306/0022/23−2−2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών με θέμα «Αποδοχές μετακλητών, ειδικών συμβούλων και συνεργατών των Πολιτικών Γραφείων μελών της Κυβέρνησης, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων» (ΦΕΚ 78/ΥΟΔΔ/24−2−2012), όπως τροποποι
ήθηκε με την αριθμ. 2/24378/0022/22−3−2012/22−3−2012 απόφαση) (ΦΕΚ 143/ΥΟΔΔ/27−3−2012)., διορίζεται ο Ηλίας Κοτούμπας του Παύλου, Πτυχιούχος του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, (ΑΔΤ Φ 431166), σε θέση μετακλητού υπαλλήλου, στο Πολιτικό Γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, με ΣΤ΄
βαθμό της Π.Ε. κατηγορίας. (Αριθμ. βεβ. ΥΔΕ Υπουργείου Υγείας 6053/6−9−2012).’’

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΜΑΡΙΟΣ Γ. ΣΑΛΜΑΣ

Πως είπατε  ???  (που λέει και ο φίλος μου)

7 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ

Με τροπολογία την οποία συνυπογράφουν οι υπουργοί Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης, εκ των υστέρων και κατόπιν εορτής, τα μέλη της κυβέρνησης δεν θα μπορούν πλέον να διορίζουν συγγενείς πρώτου και δεύτερου βαθμού σε θέσεις μετακλητών υπαλλήλων, ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών. Δηλαδή άγριο δούλεμα αφού έχουν προλάβει όλοι να κάνουν τα ρουσφέτια και τα κατάλληλα τακίμια.

Για την απαγόρευση διορισμών συγγενών των μελών της κυβέρνησης (και υφυπουργών) είχε δεσμευτεί ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Μάλιστα...

Σημειώνεται ότι μετά την ψήφιση της τροπολογίας αναμένεται και αλλαγή του κανονισμού της Βουλής για να ισχύσει η ρύθμιση και για τον πρόεδρο και τους αντιπροέδρους της Βουλής.

ΠΗΓΗ : www.makeleio.gr

4 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ???

Τριπλοθεσίτης σύμβουλος πίσω από εταιρία που διεκδικεί έργο στο Υπουργείο όπου εργάζεται! Πολλά λέγονται τον τελευταίο καιρό για συμβούλους και παρατρεχάμενους που αναλαμβάνουν θέσεις και ροκανίζουν όπως μπορούν το δημόσιο χρήμα. Η περίπτωση όμως στην οποία αναφερόμαστε είναι άνω ποταμών.

Η ιστορία μας έχει πρωταγωνιστή έναν Λέκτορα της νομικής σχολής, ο οποίος, προς το παρόν, εισπράττει τρεις μισθούς από το Δημόσιο: έναν από το Πανεπιστήμιο, έναν ως ειδικός σύμβουλος κορυφαίου υπουργού που εμπλέκεται στην αναδιοργάνωση του κράτους και έναν τρίτο ως νομικός σύμβουλος του Προέδρου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος του κ. Σγουρού! Προφανώς ο νόμος για την απαγόρευση της πολυθεσίας έχει αρκετά παράθυρα, πρωτίστως για καθηγητές πανεπιστημίου. Σημειωτέον, μάλιστα, ότι ο υπουργός που τον προσέλαβε διατηρεί συγγενική σχέση μαζί του και συγκεκριμένα, όπως λέγεται στους διαδρόμους του πολύπαθου αυτού υπουργείου, είναι θείος του.

Ο εν λόγω κύριος, όμως, μάλλον είναι αχόρταγος, καθώς οι τρεις θέσεις στο Δημόσιο δεν του φτάνουν. Και δεν τηρεί πλέον ούτε τα προσχήματα. Έτσι, όπως μας ενημέρωσαν, συμμετέχει επίσημα ως εξωτερικός συνεργάτες/εμπειρογνώμονας ιδιωτικής εταιρίας, η οποία διεκδικεί την ανάθεση έργου από το συγκεκριμένο Υπουργείο! Το όνομά του, δηλαδή, αναγράφεται στην πρόταση μεγάλης ιδιωτικής εταιρίας για το έργο «Μοντελοποίηση των διαδικασιών του Υπαλληλικού Κώδικα», ύψους 650.000 ευρώ, χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ.

Δηλαδή Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει! Και ενώ όλοι στο Υπουργείο πριν ανοιχτούν καν οι προσφορές εικάζουν ότι γνωρίζουν ποια εταιρία θα πάρει τελικά το έργο και ποιος έχει τον μπάρμπα στην Κορώνη, ο συμπαθής θείος δεν έχει πάρει χαμπάρι για τις πολυσχιδείς δραστηριότητες του άπληστου ανιψιού. Για τον λόγο αυτόν δεν αναφέρουμε προς το παρόν ονόματα και διευθύνσεις. Υποσχόμαστε όμως να επανέλθουμε, γιατί εκτός από το νόμιμο και το ηθικό υπάρχει το παράνομο και το ανήθικο…

Άρτεμις Παραδείσου

ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ !!!!!

Παρά τις εξαγγελίες, παρά τις διαβεβαιώσεις, παρά τις απαγορεύσεις, παρά τις εγκυκλίους, το Σύστημα Ζει και Βασιλεύει !!!!  Όχι ένα, όχι δύο, όχι τρεις.... αλλά εννιά (9) συμβούλους προσέλαβε τη τελευταία εβδομάδα ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργό, Σίμος Κεδίκογλου ....

Δεν το πιστεύετε ? Βρείτε τα ΦΕΚ Ειδικών Θέσεων 409/28-08-2012 και 410/29-08-2012 και ελάτε πάλι να τα συζητήσουμε.

Πάμε καλά .....

26 Αυγούστου 2012

ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΕ ''ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ''

 Μορφή επιδημίας φαίνεται ότι έχουν πάρει πλέον οι προσλήψεις διευθυντών και στενών συνεργατών στα Πολιτικά Γραφεία των υπουργών και υφυπουργών με τη μορφή της προνομιακής «παράλληλης απασχόλησης». Τρία νέα κρούσματα φέρνει σήμερα στο φως η «κυριακάτικη δημοκρατία» ύστερα από τις αποκαλύψεις της περασμένης εβδομάδας που προκάλεσαν αίσθηση και ποικίλες αντιδράσεις. Πρόκειται για τους υπουργούς Εργασίας Γιάννη Βρούτση, Εμπορικής Ναυτιλίας Κωστή Μουσουρούλη και τον υπουργό Περιβάλλοντος Ευάγγελο Λιβιεράτο. Οι υπουργοί αυτοί έρχονται να προστεθούν στους υπουργούς Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη που ήδη έχουν κάνει χρήση αυτής της μεθόδου για τους συνεργάτες τους.
Αυτή η συμπεριφορά, σε συνδυασμό με τις αποκαλύψεις για τους διορισμούς από βουλευτές, προέδρους κομμάτων, αντιπροέδρων κλπ, συγγενών τους στη Βουλή επιβεβαιώνει ότι δυστυχώς μερίδα του πολιτικού προσωπικού της χώρας συνεχίζει να βρίσκεται στον κόσμο του. Και να κινείται με μεγάλη αναντιστοιχία από την ελληνική κοινωνία η οποία διαρκώς δοκιμάζεται, συμπιέζεται και βιώνει την πιο μεγάλη ανασφάλεια των τελευταίων δεκαετιών για το μέλλον της. Τέτοια περιστατικά, με τεράστια σημειολογική σημασία, μεγαλώνουν την απόσταση μεταξύ των πολιτικών και των πολιτών την ώρα που απαιτούνται πρωτοβουλίες προς την αντίθετη κατεύθυνση και οι υπουργοί και βουλευτές οφείλουν με τη στάση τους να αποτελούν το παράδειγμα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή...
Στο υπουργείο Εργασίας, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ (317 ΥΟΔ) στις 4 Ιουλίου, ανατέθηκαν , ως μετακλητού, καθήκοντα Διευθυντή στο Πολιτικό Γραφείο του υπουργού «με παράλληλη πλήρη άσκηση των κύριων καθηκόντων» του σε υπάλληλο της Ανώνυμης Εταιρείας Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων Ασφαλιστικών Οργανισμών (ΑΕΔΑΚ ΑΟ). Με άλλη απόφαση, στις 5 Ιουλίου, ανατέθηκαν καθήκοντα μετακλητού «με παράλληλη πλήρη άσκηση των κύριων καθηκόντων» του , στο Πολιτικό Γραφείο του κ. Βρούτση και σε άλλο υπάλληλο που είναι ήδη Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Απλούστευσης Διαδικασιών του ίδιου υπουργείου!
Στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας με βάση απόφαση που δημοσιεύτηκε στις 9 Αυγούστου ανατέθηκαν ως μετακλητής, καθήκοντα Διευθύντριας στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Κ. Μουσουρούλη «με παράλληλη πλήρη άσκηση των κύριων καθηκόντων» της σε υπάλληλο η οποία εργάζεται στην ΜΟΔ που υπάγεται στο υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εν συνεχεία στην απόφαση προστίθεται πως οι αποδοχές της δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 50% των αποδοχών της κύριας θέσης της.
Με άλλη απόφαση που συνυπογράφει και αυτήν ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης αποσπάται άλλος υπάλληλος, επίσης από την ΜΟΔ, σε θέση ειδικού συμβούλου στο Γραφείο του κ. Μουσουρούλη «με παράλληλη πλήρη άσκηση των κύριων καθηκόντων» του. Οι αποδοχές του συμβούλου αυτού δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 40% των αποδοχών της κύριας θέσης του.
Με τρίτη απόφαση αποσπάται και τρίτη υπάλληλος από την ΜΟΔ, υπό το ίδιο ακριβώς καθεστώς. Υπάρχει όμως και τέταρτη (ναι!) απόσπαση υπάλληλου με το ίδιο καθεστώς, από το υπουργείο Ανάπτυξης, με τη διαφορά απλώς ότι αυτήν τη συνυπογράφει ο υφυπουργός Θανάσης Σκορδάς...
Στο υπουργείο Περιβάλλοντος ο υπουργός (και στενός φίλος του προέδρου του ΠΑΣΟΚ) κ. Λιβιεράτος προχώρησε στην «απόσπαση» δύο υπαλλήλων (από την Διεύθυνση ΠΣΕΑ και από την Διεύθυνση Ελέγχου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης αντίστοιχα) στο Γραφείο του. Και οι δύο θα εργάζονται εκεί «παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά» τους...
Η «παράλληλη απασχόληση» όσον αφορά το δημόσιο έχει την έννοια ότι υπάλληλοι μπορούν να διατηρούν την κύρια θέση τους στην υπηρεσία ή τον φορέα που εργάζονται και παράλληλα να απασχολούνται ως μετακλητοί σε κάποιο υπουργικό γραφείο αν και πρακτικά όμως αυτό είναι ανέφικτο. Ωστόσο τα στελέχη αυτά αμείβονται και για τις δύο θέσεις συνεχίζοντας να εισπράττουν κανονικά το μισθό της οργανικής θέσης τους και επιπλέον 30% έως και 50% (ανάλογα με την ιδιότητα ως συνεργάτες σε υπουργούς και υφυπουργούς) για τη δεύτερη θέση . Με άλλα λόγια είναι προνομιούχοι σε αντίθεση με όλους τους άλλους συναδέλφους τους που δεν τυγχάνει να είναι συνεργάτες υπουργών. Ταυτόχρονα «κρατούν» δεσμευμένη την οργανική τους θέση αν και αυτή παραμένει επί της ουσίας «κενή» για όσο διάστημα οι υπάλληλοι έχουν μετακινηθεί στα υπουργικά γραφεία.
Από το : www.dimokratianews.gr

23 Αυγούστου 2012

ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ?

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΣΥΓΓΕΝΩΝ...

Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε από το όργιο προσλήψεων παιδιών, κουμπάρων, συγγενών και λοιπών ενδιαφερομένων από μεγάλο αριθμό βουλευτών στη Βουλή και όχι μόνο, όργιο προσλήψεων για το οποίο σας ενημερώσαμε εκτενώς ... και από το Fimotro, o πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, έδωσε εντολή στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης, ώστε να αναληφθεί την ερχόμενη εβδομάδα πρωτοβουλία, η οποία θα αφορά στο καθεστώς προσλήψεων μετακλητών δημοσίων υπαλλήλων.
Συγκεκριμένα πρόθεση του Αντώνη Σαμαρά είναι η θεσμοθέτηση απαγόρευσης προσλήψεων συζύγων και συγγενών μέχρι β' βαθμού, για το σύνολο των κρατικών λειτουργών που δύνανται να προσλαμβάνουν μετακλητούς δημοσίους υπαλλήλους.
Πηγή : fimotro.blogspot.com
(Σ.Σ. Δεν βάζουν μέσα και του κουμπάρους, τις "φιλενάδες" και τους "φίλους" ?)

22 Αυγούστου 2012

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ....

Αντιγράφουμε από http://press-gr.blogspot.gr/2012/08/blog-post_6227.html

''
Παρά τις διάφορες εξαγγελίες, η απογύμνωση των νοσοκομείων από προσωπικό συνεχίζεται και με την απόσπαση προσωπικού σε υπουργικά γραφεία. Ένα ακόμη δείγμα η απόσπαση υπαλλήλων από Νοσοκομεία στο γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού Μ. Σαλμά.
Η περίπτωση δε ενός από τους αποσπασμένους έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Από την ΑΜΕΛ μετατάσσεται στο Γ.Ν. Καλαμάτας, σε προσωποπαγή θέση. Σε λίγους μήνες βρίσκεται αποσπασμένος στο γραφείο του τότε Υφυπουργού Δ. Βαρτζόπουλου. Με τη νέα Κυβέρνηση αποσπάται στο γραφείο του Αναπληρωτή Μάριου Σαλμά. Και μη θεωρηθεί ότι είναι αναντικατάστατο στέλεχος της δημόσιας διοίκησης. ΔΕ – Διοικητικού δηλώνει.

Για τον άλλο υπάρχει και κάποια δικαιολογία. Είναι και από το Ξηρόμερο Αιτωλοακαρνανίας.

(Υ.Γ. Αγαπητοί κύριοι του Μαξίμου, αξιαγάπητε κε Μπούρα. Είμαι από τα Φιλιατρά, ξέρετε, σχετικά κοντά στη Μεσσηνία, έχω ελπίδα ? )
''

21 Αυγούστου 2012

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΓΑΠ...

Αντιγράφουμε από το www.spirospero.gr, αλλά υπάρχει και σε άλλους διαδικτυακούς τόπους.
papandreΠρώτη Ανάρτηση 20 Αυγούστου 2012 | 22:11
Δεκατέσσερις έως και είκοσι ειδικοί σύμβουλοι υπηρέτησαν στο Πολιτικό Γραφείο του Πρωθυπουργού, από τον Δεκέμβριο του 2009 μέχρι τον Νοέμβριο του 2011, με συνολικές αποδοχές που έφθασαν στη διάρκεια της διετίας στο ποσό των 500.000 ευρώ.
Τα παραπάνω γνωστοποιήθηκαν από τη γενική γραμματεία της Κυβέρνησης, σε απάντηση σχετικής ερώτησης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, Στάθη Παναγούλη και Νάσου Αθανασίου.
Στην ερώτησή τους, οι δύο βουλευτές είχαν ζητήσει να ενημερωθεί η Βουλή για τον ακριβή αριθμό των συμβούλων του Γιώργου Παπανδρέου, τον προσδιορισμό του τομέα στον οποίο προσέφεραν τις υπηρεσίες τους καθώς και τη συνολική αμοιβή τους.
Επίσης, είχαν ζητήσει να κατατεθούν στη Βουλή οι εκθέσεις-συμβουλές τους, "ώστε να εμφανιστεί το μέγεθος των υπηρεσιών τους προς το Ελληνικό Κράτος και η ανταπόκριση του έργου τους στο μέγεθος των αμοιβών τους".
Στην απάντησή της, η γενική γραμματεία της Κυβέρνησης, διευκρινίζει πως οι ειδικοί σύμβουλοι που υπηρέτησαν στο Πολιτικό Γραφείο του Πρωθυπουργού (νυν γ.γ. Πρωθυπουργού) με διορισμό ή απόσπαση ήταν τρεις τον Οκτώβριο του 2009, ενώ τον Νοέμβριο ο αριθμός τους ανέβηκε στους 9 και τον επόμενο μήνα έφθασαν στους 14.
Από τον Φεβρουάριο του 2010, ο αριθμός των συμβούλων ανεβαίνει στους 17 για να αγγίξει τους 20 τον Ιούνιο-Ιούλιο του ίδιου έτους.
Όσον αφορά την οικονομική επιβάρυνση, το έτος 2009 οι ειδικοί σύμβουλοι στοίχησαν στο ελληνικό Δημόσιο 62.649 ευρώ, ενώ το έτος 2010 η μισθοδοσία τους ανήλθε στις 505.533 ευρώ για να πέσει το έτος 2011 στις 429.657 ευρώ.
Συνολικά δηλαδή πληρώσαμε συνολικά 997.835 ευρώ.

ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ.
Καλά, ο Λοβέρδος είχε περίπου πενήντα (50), ο Λυκουρέντζος δέκα τέσσερεις (14) μέχρι χθές και δεν ξέρουμε που θα σταματήσει, ο ΓΑΠ που ήταν και πρωθυπουργός μας πείραξε ?
Και για να εξηγούμεθα, δεν είναι από τους αγαπημένους μας για να τον υπερασπιστούμε, ούτε οι σύμβουλοι του ήταν ότι το καλύτερο. Αλλά το σωστό, σωστό...

Ο ΣΑΛΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ

Είδα την απόφαση του Λυκουρέντζου για τη συγκρότηση του Πολιτικού Γραφείου του Μ. Σαλμά και κατάλαβα έναν από τους λόγους της αποχώρησης του προηγούμενου διευθυντή του. Όταν σου δίνουν τρεις ειδικούς συνεργάτες και πέντε μετακλητούς υπαλλήλους και έρχεται ο άλλος και σου παίρνει τους μισούς, ε τότε που θα βάλεις εσύ τους δικούς σου ? Είναι όντως θέμα !!. Τώρα, περιμένω να δω τη στελέχωση αυτών των θέσεων. Ελπίζω ο Σαλμάς να μη γίνει θέμα, όπως ο προιστάμενος του. Στη περίπτωση του, το θέμα δεν θα είναι ποσοτικό, αλλά ποιοτικό.

ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ

Ήρθε και η σειρά του Λυκουρέντζου να ''βγεί στη σέντρα'' για τους συμβούλους του. Τι συμβαίνει άραγε και σηκώθηκε το θέμα έτσι στα ξαφνικά, μόνο για αυτόν ? Γιατί αντικειμενικά, εαν εξαιρέσεις τους δύο ΕΟΦίτες που όντως μπορεί κανείς να πεί ότι αποτελούν θέμα, οι υπόλοιποι δεν αποτελούν σκάνδαλο. Στα όρια των προβλεπομένων κινείται ο Λυκουρέντζος.

Βρε μπας και το ''γωνιακό μαγαζί'' ετοιμάζεται πάλι για καμία διαφημιστική καμπάνια και ''δεν μοιράζει σωστά τη μπάλα'' ? Θα φανεί οσονούπω .....

(Σ.Σ. Ότι κάποιοι από τους συμβούλους πρέπει να αποχωρήσουν αποδεδειγμένα από τις ιδιωτικές επιχειρήσεις τους, για όσο καιρό έχουν αυτό το ρόλο, θεωρείται βέβαια επιβεβλημένο. Σε αντίθετη περίπτωση θα εμφανιστούν δικαιωμένοι όσοι λένε, αυτά που λένε, σήμερα).

20 Αυγούστου 2012

ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ, ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ, ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ, Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ?


lykourentzosΟρισμένοι πολιτικοί δεν διστάζουν να διορίζουν στα γραφεία τους ως συνεργάτες δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι λαμβάνουν πρακτικά δύο μισθούς ,ενώ εργάζονται σε μία θέση. Τελευταίο παράδειγμα, ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος, αλλά και ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία», ο Ανδρέας Λυκουρέντζος στις 2 Ιουλιου διόρισε ως μετακλητό υπάλληλο στο πολιτικό γραφείο του έναν γιατρό του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων. Ο δημόσιος υπάλληλος αυτός, σύμφωνα με την απόφαση, θα λαμβάνει εκτός του κανονικού μισθού του από τον ΕΟΦ και έναν ακόμα μισθό ίσο με «το 50% των αποδοχών της κύριας θέσης του» ως ανταμοιβή για τις υπηρεσίες του στο Πολιτικό Γραφείο του υπουργού.

Είναι απορίας άξιον βέβαια, πως θα μπορεί ο εν λόγω γιατρός να εκτελεί χρέη διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου του υπουργού, όπως αναφέρεται στην απόφαση Λυκουρέντζου, και ταυτόχρονα να εργάζεται κανονικά στον ΕΟΦ σε ώρες γραφείου, όπου θα διατηρήσει τη θέση του και φυσικά θα συνεχίσει να λαμβάνει τον μισθό του...

Ουσιαστικά, το θέμα αυτό αναδεικνύει την διαχρονική πατέντα μετακλητών υπαλλήλων που έχουν εφεύρει οι υπουργοί και υφυπουργοί για να «βολεύουν» τους συνεργάτες τους. Διορίζουν δημοσίους υπαλλήλους με το καθεστώς της παράλληλης εργασίας, όπως τους επιτρέπει ο νόμος, ενώ είναι προφανές ότι κανείς δεν μπορεί να εργάζεται σε δύο θέσεις τις ίδιες ώρες. Παλιότερα, αυτό μπορεί να θεωρείτο «λογικό» (και φυσικά είναι νόμιμο) αλλά εν μέσω κρίσης τα πράγματα αλλάζουν καθώς ουσιαστικά οι υπάλληλοι αυτοί αμείβονται με δύο σχεδόν μισθούς χωρίς να παράγουν έργο για το Δημόσιο αλλά για τον εκάστοτε υπουργό. Κι όλα αυτά την ώρα, που στο υπόλοιπο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα οι μισθοί κόβονται...

Αντίστοιχη περίπτωση -διαβάζουμε στην εφημερίδα- υπάρχει και στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όπου ο υπουργός Αντώνης Μανιτάκης τοποθέτησε ως μετακλητή υπάλληλο στο Πολιτικό Γραφείο του «με παράλληλη άσκηση των κύριων καθηκόντων της» μια υπάλληλο που εργάζεται στην Διεύθυνση Προσωπικού του υπουργείου του. Δηλαδή, η υπάλληλος θα παραμείνει εντός του υπουργείου -το οποίο είναι αρμόδιο υποτίθεται για την αξιοκρατική αναμόρφωση του δημοσίου τομέα- για να κάνει την δουλειά που της ανατέθηκε εισπράττοντας τον μισθό της αλλά και έξτρα 30% για την «παράλληλη εργασία»...

Αναδημοσίευση από : www.spirospero.gr

(Σ.Σ. Ο Λυκουρέντζος το επανέλαβε και με άλλον, Πολιτικός Μηχανικός αυτός, από τον ΕΟΦ πάλι ο οποίος θα παίρνει επιπλέον το 40% του μισθού της κύριας θέσης του. Για κάποιους οι μειώσεις στους μισθούς τους, αντισταθμίζονται πάρα πολύ εύκολα)

Η ΔΗΜΑΡ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ

Τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ μαθαίνουν εύκολα τα ‘’κόλπα’’ της εξουσίας. Γιατί το λέμε αυτό ? Διαβάζουμε στο ΦΕΚ 375 / 6-8-2012 :

Με την ΔΥ1α/Γ.Π. 68482/25−7−2012 απόφαση του Υπουργού Υγείας, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 63/2005 «Κώδικας Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα», (ΦΕΚ 98/Α΄/ 22−4−2005), άρθρα 55 και 56 και την αριθμ. 2/16306/0022/23− 2−2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών με θέμα «Αποδοχές μετακλητών, ειδικών συμβούλων και συνεργατών των Πολιτικών Γραφείων μελών της Κυβέρνησης, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων» (ΦΕΚ 78/ΥΟΔΔ/24−2−2012), όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 2/24378/0022/22−3−2012/22−3−2012 απόφαση (ΦΕΚ  43/ΥΟΔΔ/27−3−2012), διορίζεται, από 10−7−2012, ο Δημήτριος Πάνου του Θεοδώρου, Πτυχιούχος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Αθηνών, (ΑΔΤ: ΑΗ 645533).σε θέση μετακλητού υπαλλήλου, στο Πολιτικό Γραφείο της Υφυπουργού Υγείας Φωτεινής Σκοπούλη, με ΣΤ ’βαθμό της Π.Ε. κατηγορίας.  (Αριθμ. βεβ. ΥΔΕ Υπ. Υγείας: 5446/26−7−2012).

Τι άραγε γνωρίζει η κα Υφυπουργός και προετοιμάζεται δεόντως, ώστε να μην έχει τη τύχη του προηγούμενου, του επονομαζόμενου και Βασιλάκη Καίλα ?  Μάλλον πολύ (θεατρικό) κλάμα προβλέπει να πέφτει στο Υπουργείο.