Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΡΟΥΤΣΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΡΟΥΤΣΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

25 Οκτωβρίου 2012

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ .....

Πυρ και μανία ήταν ο Φώτης Κουβέλης με τον υπουργό Εργασίας πολύ πριν ξεκινήσει η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στη Βουλή την Τρίτη το μεσημέρι. Είχε προηγηθεί το email που απέστειλε ο Γ. Βρούτσης σε ΠΑΣΟΚ και Κουβέλη, αλλά το πιο σημαντικό από ότι λένε στη ΔΗΜΑΡ είναι πως «ο υπουργός Εργασίας στην διαπραγμάτευση αποδείχθηκε πολύ λίγος».

Χαρακτηριστικό της θύελλας που ακολούθησε ήταν όταν ο Γ. Βρούτσης εισήλθε στην σύσκεψη και παρέδωσε ένα δισέλιδο με τους βασικούς άξονες της συμφωνίας και τούς εξηγούσε τι ζητούσε αρχικά η τρόικα και τι κατάφερε ο ίδιος να «σβήσει» στη συνέχεια.

Τότε ο πρωθυπουργός ρώτησε -μάλλον ρητορικά:«Καλό δεν είναι»;

Η απάντηση από τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ ήταν κοφτή: «Είναι απαράδεκτο».

Στη συνέχεια ανέβηκαν οι τόνοι και κάποια στιγμή ο Κουβέλης είπε προς τον πρωθυπουργό: «Αντί κάποιοι από την κυβέρνηση να διαρρέουν ότι θα αντικατασταθούν όσους πρότεινε η ΔΗΜΑΡ, τότε σας ενημερώνω, ότι στον επόμενο ανασχηματισμό ζητών την απομάκρυνση του Βρούτση».

Απλά να σημειώσουμε πως την επομένη της σύσκεψης 58 βουλευτές της Ν.Δ. έκαναν επερώτηση για την υφυπουργό Υγείας, την κ. Σκοπούλη και το ΚΕΕΛΠΝΟ, ενώ η ΔΗΜΑΡ έβαλε στο στόχαστρο και τον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα
.

21 Οκτωβρίου 2012

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ''ΑΡΙΑΔΝΗΣ''

Εξόφθαλμη πολιτική απάτη είναι όσα υποστήριξε ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης για το πρόγραμμα “Αριάδνη”, το οποίο παρουσίασε καθόλου τυχαία μαζί με τον πρόεδρο της Συντονιστικής Επιτροπής των Συμβολαιογραφικών Συλλάγων Ελλάδας, Κ. Βλαχάκη. Είπε ότι “η όποια επιβάρυνση κόστους και χρόνου είναι ασήμαντη μπροστά στο τεράστιο κοινωνικό και οικονομικό όφελος για τα ασφαλιστικά ταμεία, για τους συνταξιούχους και τους εργαζομένους, για όλους τους Έλληνες”.  Κι όμως πρόκειται για σπατάλη χρημάτων!!!

Σήμερα υλοποιείται το έργο «Εθνικό Ληξιαρχείο» με συνολικό προϋπολογισμό 42.907.342 ευρώ που καλύπτεται από το ΕΣΠΑ («Ψηφιακή Σύγκλιση»). Η αποπεράτωση του έργου είχε οριστεί σε 2,5 χρόνια από τον Δεκέμβριο του 2011, άρα σε 1,5 χρόνο από σήμερα, με στόχο την πλήρη μηχανογράφηση και αυτοματοποίηση των διαδικασιών των ληξιαρχείων. Στα σκουπίδια λοιπόν πάνε αυτά τα χρήματα;

Άλλωστε, με το άρθρο 81 του νόμου 3996/2011, «Έκδοση ληξιαρχικών πράξεων και ενημέρωση του ΕΜΑΕΣ», ορίζεται ότι ο ληξίαρχος υποχρεούται «να ενημερώνει αμελλητί την Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ανώνυμη Εταιρεία» και το διακριτικό τίτλο «Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.» που τηρεί το Εθνικό Μητρώο Ασφαλισμένων Εργοδοτών Συνταξιούχων (Ε.Μ.Α.Ε.Σ.) σχετικά με τις εκδιδόμενες ληξιαρχικές πράξεις θανάτου της αρμοδιότητάς του».

Επίσης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τα ληξιαρχεία είναι υποχρεωμένα να αποστέλλουν σε μηνιαία βάση στην ΕΛΣΤΑΤ, όλες τις μεταβολές που αφορούν γεννήσεις, γάμους, θανάτους κ.λ.π., σε ήδη υπάρχουσα και λειτουργούσα ηλεκτρονική πλατφόρμα. Από την άλλη πλευρά, το «Εθνικό Δημοτολόγιο», το οποίο θεσμοθετήθηκε με το ν. 3274/2004 και καταρτίστηκε στο πλαίσιο «ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, που αποσκοπεί στη δημιουργία και τήρηση κεντρικής βάσης δεδομένων», βρίσκεται σε λειτουργία εδώ και χρόνια και εμπεριέχει πλήρη στοιχεία για τις μεταβολές τις οικογενειακής κατάστασης των πολιτών. Εκτός, αυτού οι εδώ και χρόνια αναγκαίες απογραφές των συνταξιούχων του ΙΚΑ, Δημοσίου, ΤΑΠΟΤΕ, ΤΑΠΙΛΤ, έχουν ολοκληρωθεί, ενώ έχει εξαγγελθεί και η απογραφή των συνταξιούχων του ΟΓΑ μέχρι το τέλος Νοεμβρίου 2012.

Επομένως, η εισαγωγική διατύπωση που χρησιμοποίησε το υπουργείο κατά την παρουσίαση της “Αριάδνης” είναι ψευδής: “Η μερική μηχανογράφηση στα Ασφαλιστικά Ταμεία και τα Ληξιαρχεία, καθώς και η αδυναμία ηλεκτρονικής διασύνδεσης και ανταλλαγής πληροφόρησης Ληξιαρχείων-Ασφαλιστικών Ταμείων-ΓΓΠΣ καθιστούν το υπάρχον σύστημα τυφλό. Δημιουργήθηκαν έτσι οι προϋποθέσεις και άνοιξαν λεωφόροι για εκτεταμένη και ανεξέλεγκτη παραβατικότητα στην Κοινωνική Ασφάλιση. Η αξιοποίηση των υπόγειων και αδιαφανών διαδρομών οδήγησε στα θλιβερά φαινόμενα παράνομης είσπραξης συντάξεων ή λοιπών ασφαλιστικών παροχών”.

12 Οκτωβρίου 2012

Ο ΣΕΠΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ !!!!!

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών, δεν φημίζεται για τα γρήγορα ανακλαστικά του σε αρκετά θέματα, στα οποία μπορεί να εμπλέκεται, σαν φορέας που εκφράζει συγκεκριμένη κατηγορία επιχειρήσεων. Έτσι, μας έκανε εντύπωση η ταχύτητα που έβγαλε δελτίο τύπου σχετικά με το εξαγγελθέν σύστημα ΑΡΙΑΔΝΗ, για αυτό και το δημοσιεύουμε.

                    Δελτίο Τύπου για το Σύστημα “Αριάδνη”

Η ανακοίνωση του “Συστήματος Αριάδνη” από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας για τον περιορισμό των παράνομων συντάξεων και επιδομάτων, έρχεται να επιβεβαιώσει για ακόμη μία φορά την ουσιαστική έλλειψη ψηφιακών υποδομών του Ελληνικού Δημοσίου και τη μη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που δίνει η τεχνολογία, προκειμένου να επιβληθεί η διαφάνεια και η χρηστή διοίκηση στη χώρα.

Δεκαπέντε χρόνια το ελληνικό δημόσιο και οι πολιτικές ηγεσίες αγνοούν τις επισημάνσεις και τις προτάσεις μας για την ταχύτατη εξάλειψη του φαινομένου της διαφθοράς μέσα από την πλήρη ψηφιοποίηση του κράτους.

Όμως ακόμα και σήμερα, και παρά τις όποιες καλές προθέσεις, οι εξαγγελίες τέτοιων συστημάτων και η επιβολή μιας νέας γραφειοκρατικής και οικονομικής επιβάρυνσης για τους πολίτες, με τη χρήση συμβολαιογραφικών πράξεων γάμου, διαζυγίου και θανάτου, ως εργαλείο για την πάταξη του φαινομένου δείχνει την αποσπασματική αντιμετώπιση αυτών που τη σχεδίασαν και την πρότειναν στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου. Ζητούμε άμεσα από τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας να συζητήσουμε και να αντιμετωπίσουμε από κοινού, ψηφιακά και χωρίς επιπλέον επιβαρύνσεις, το πρόβλημα.

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας έχει αποδείξει, διαχρονικά, ότι στηρίζει πρωτοβουλίες της πολιτείας, που κινούνται στην κατεύθυνση της μείωσης της γραφειοκρατίας, της βελτίωσης της καθημερινότητας του πολίτη και της πάταξης της διαφθοράς. Θέλουμε να επισημάνουμε με έμφαση, ότι καμία λύση δεν μπορεί να δοθεί, όπως δυστυχώς έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν, όταν η πολιτεία δεν αξιοποιεί έγκαιρα και ουσιαστικά τη μεγάλη τεχνογνωσία και εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού και των επιχειρήσεων του κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΤΣΗ ...

Σε διπλό φιάσκο κατέληξε η «πρόσκληση» παρακολούθησης προγραμμάτων κατάρτισης που εξέδωσε, τον περασμένο Ιούλιο, ο ΟΑΕΔ για όλους τους εγγεγραμμένους ανέργους της χώρας.

Οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες παραμένουν χωρίς δουλειά μέχρι και σήμερα, ενώ, επιπλέον, καλούνται να πληρώσουν και το χαράτσι της ΔΕΗ, καθώς διαγράφηκαν από τις λίστες των μακροχρόνιων ανέργων! Από την άλλη πλευρά, βέβαια, η κυβέρνηση έκανε τη δουλειά της, καθώς χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κατόρθωσε να μειώσει τους δείκτες της ανεργίας, έστω και... εικονικά!

Στην πρόσκλησή του ο ΟΑΕΔ καλούσε τους πολίτες να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο για «βασικές δεξιότητες χρήσης νέων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών που θα πραγματοποιούταν από πιστοποιημένα κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης».

Όπως αναφερόταν στους όρους, η συμμετοχή στο πρόγραμμα κατάρτισης αποτελούσε και υπεύθυνη δήλωση της επιχείρησης ότι εργάζονταν σε αυτήν ο ενδιαφερόμενος κατά τη χρονική διάρκεια της κατάρτισης. Για το λόγο αυτό, το επίδομα ανεργίας θα «πάγωνε» έως ότου ολοκληρωνόταν τα μαθήματα.

Εκείνο όμως που παρέλειψαν οι υπεύθυνοι του ΟΑΕΔ -σύμφωνα με όσα καταγγέλλονται- να διευκρινίσουν ήταν το τι θα απογίνουν όσοι ήταν μακροχρόνια άνεργοι.

«Δε μας ξεκαθάρισαν ότι θα σταματήσουμε να θεωρούμαστε μακροχρόνια άνεργοι με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα επιπλέον μόρια που έχουμε συμπληρώσει για τις προκηρύξεις, τις προσλήψεις, αλλά και την εξαίρεσή μας από το «χαράτσι» της ΔΕΗ», επισημαίνει στη zougla.gr ένας εκ των συμμετεχόντων.

Το πληροφορήθηκαν εκ των υστέρων

Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι ο ΟΑΕΔ εξέδωσε πρόσθετη, διευκρινιστική, ανακοίνωση μετά την υποβολή των αιτήσεων. Μέσω αυτής, γνωστοποιούσε ότι σε περίπτωση που ένας μακροχρόνια άνεργος συμμετείχε στο πρόγραμμα, όταν θα ανανέωνε την κάρτα του, θα διαγραφόταν αυτομάτως από τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Θα πληρώσουν και χαράτσι


Σαν να μην έφτανε αυτό, οι συμμετέχοντες στο περιβόητο πρόγραμμα καλούνται πλέον να πληρώσουν και το χαράτσι στη ΔΕΗ το οποίο υπό άλλες συνθήκες δεν θα υποχρεούνταν να καταβάλουν. Ως γνωστόν οι μακροχρόνια άνεργοι, δικαιούνται πλήρη απαλλαγή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσό που θα κληθούν (στις περισσότερες περιπτώσεις) να δώσουν για το χαράτσι είναι υψηλότερο από εκείνο των 500 ευρώ που υπολογίζεται ότι θα εισπράξουν εξαιτίας της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα.


Ο διαγωνισμός
Αρχικά, ο οργανισμός ανακοίνωσε ότι υπήρχαν 18.000 διαθέσιμες θέσεις. Στη συνέχεια όμως, αυτές διπλασιάστηκαν φτάνοντας τις 36.000.

Η επιλογή των υποψηφίων έγινε με κριτήρια την ηλικία και τη χρονική διάρκεια ανεργίας των υποψηφίων, μέσω μοριοδότησης που προέκυπτε από έναν ειδικό πίνακα του ΟΑΕΔ. Εκείνοι που επελέγησαν βάσει των κριτηρίων, εντάχθηκαν από τον οργανισμό στο Μητρώο Ωφελουμένων.

Για τη λήψη υπηρεσιών κατάρτισης και πιστοποίησης, οι άνεργοι επιχορηγήθηκαν με επιταγές κατάρτισης (training voucher) αξίας 700 ευρώ, ενώ για κάθε επιλαχών ο οποίος θα κατάφερνε να ολοκληρώσει το πρόγραμμα κατάρτισης και να συμμετάσχει στις εξετάσεις/επανεξετάσεις πιστοποίησης των δεξιοτήτων του, δικαιούταν να λάβει εκπαιδευτικό επίδομα, το οποίο έχει συνολική αξία 500 ευρώ (στα οποία γίνονται και κρατήσεις).

Βγήκαν ζημιωμένοι

Εκείνα όμως που «χάνουν» είναι περισσότερα από όσα «κέρδισαν». Από τη μία «εξαφανίστηκαν» τα μόρια που είχαν -με κόπο- συγκεντρώσει, προτού ενταχθούν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που θα τους χρησίμευαν σε τυχόν προκηρύξεις για νέες θέσεις εργασίας. Αφετέρου καλούνται να πληρώσουν το χαράτσι λες και είναι πλήρως «εργαζόμενοι» πολίτες.

«Νοιώθω εξαπατημένος και πολύ αδικημένος. Τελικά πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος», είναι τα λόγια ενός εκ των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα. Από την άλλη πλευρά το γραφείο τύπου του ΟΑΕΔ επεσήμανε ότι τα συγκεκριμένα προγράμματα κατάρτισης δίδουν κάποια εφόδια στους άνεργους προκειμένου να βγουν στην αγορά εργασίας και γι' αυτό το λόγο κόβονται και κάποια «προνόμια» από εκείνα που είχαν μέχρι τότε οι συμμετέχοντες...

Τα συμπεράσματα δικά σας...
Πηγή : www.zougla.gr

11 Οκτωβρίου 2012

ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΙ Η ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΑΣ !!!!!!

Πάνε και τα Πληροφοριακά Συστήματα των Ληξιαρχείων, ήρθε το ΣΥΣΤΗΜΑ  ΑΡΙΑΔΝΗ !!!  Προσέξτε ανακοίνωση :

 ‘’ Τον γόρδιο δεσμό της παραβατικότητας στα ασφαλιστικά ταμεία υποστηρίζει ότι θα κόψει ο υπουργός Εργασίας Ι. Βρούτσης με την εφαρμογή του προγράμματος «Αριάδνη», το οποίο θα εφαρμοστεί από 01.01.2013.

Βάσει του προγράμματος αυτού, το οποίο θα θεσμοθετηθεί με σχετικό νομοσχέδιο, η άδεια γάμου, όπως και η άδεια ταφής και κάθε οικογενειακή μεταβολή που αφορά τα ασφαλιστικά ταμεία, θα δηλώνεται στους συμβολαιογράφους, οι οποίοι με τη σειρά τους θα ενημερώνουν μέσω ηλεκτρονικού συστήματος τα ασφαλιστικά ταμεία.

Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, ο υπουργός διευκρίνισε ότι το κόστος στις περιπτώσεις θανάτου θα επιβαρύνει τα ασφαλιστικά ταμεία και θα συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα κηδείας, ενώ σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το κόστος θα επιβαρύνει τον ιδιώτη. ‘

Από πού ήρθε αυτή η μπίζνα πάλι ? Το ομολογώ, δεν την είχαμε πάρει χαμπάρι. Και τα έργα της ΚτΠ σχετικά με την ‘’ψηφιοποίηση ληξιαρχικών πράξεων ληξιαρχείων’’, τι θα γίνουν ? Ρε ζημιές που μας κάνει αυτή η τρόικα. Δεν αφήνει σχεδιασμό, για σχεδιασμό.

Το ωραίο είναι ότι στην παρουσίαση του προγράμματος από τον Βρούτση, βγήκαν και διάφοροι συμβολαιογράφοι να υπερασπιστούν την ιδέα του. Ένας (όντως ωραίος !!!), είπε και το εξής αήττητο.

‘’ Τα ΚΕΠ δεν έχουν καμία τεχνολογική υποδομή, ούτε συνδέονται με μηχανογραφικά συστήματα φορέων του Δημοσίου, για αυτό δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τέτοια πράγματα. Εμείς οι συμβολαιογράφοι είμαστε όλοι μηχανογραφημένοι, έχουμε δυνατότητες επικοινωνίας, έχουμε internet, κ.λ.π. κ.λ.π. ‘’ Ωραίος !!!!

(Σ.Σ. Εάν κανένας συνάδελφος έχει πρόγραμμα για συμβολαιογράφους, παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μας. Διαθέτουμε και πελατολόγιο και γνωριμίες (κονέ, δηλαδή). Έχουμε και γνωριμίες με νοσοκομεία (για όσους αφήνουν αυτό το μάταιο κόσμο) και με εκκλησίες και με δημαρχεία. Σπεύσατε, πριν πλακώσουνε οι PAS-τζήδες και μας καπελώσουνε…)

6 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΔΡΩΝ !!!!!

Όχι, όλοι οι πολιτικοί άνδρες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ίδιοι. Ορίστε δύο δείγματα γραφής.

ΒΡΟΥΤΣΗΣ
Την κατάργηση 12 θέσεων συμβούλων ειδικού επιστημονικού προσωπικού από το γραφείο υπουργού, αποφάσισε ο υπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γιάννης Βρούτσης.

Η απόφαση, από την οποία θα προκύψει δημοσιονομικό όφελος άνω των 400.000 ευρώ ετησίως, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, «εντάσσεται στο πλαίσιο της συλλογικής κυβερνητικής προσπάθειας για την μείωση του κόστους λειτουργίας του δημοσίου τομέα, όπως η πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου για τη μεταστέγαση και τη συγκέντρωση των διάσπαρτων υπηρεσιών του σε ένα κτίριο».

ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ
(1). ΦΕΚ  ΕΙΔΙΚΩΝ  ΘΕΣΕΣΩΝ  413
Με την ΔΥ1α/Γ.Π. 75547/31−07−2012 απόφαση του Υπουργού Υγείας, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 63/2005 «Κώδικας Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα», (ΦΕΚ 98/Α΄/ 22−4−2005), άρθρα 55 και 56 και την αριθμ. 2/16306/0022/ 23−2−2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών με θέμα «Αποδοχές μετακλητών, ειδικών συμβούλων και συνεργατών των Πολιτικών Γραφείων μελών της Κυβέρνησης, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων» (ΦΕΚ 78/ΥΟΔΔ/24−2−2012), όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 2/24378/0022/22−3−2012/22−3− 2012 απόφαση (ΦΕΚ 143/ΥΟΔΔ/27−3−2012), διορίζεται, από 1−7−2012, ο ……………………………………………. Πτυχιούχος της Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε θέση Ειδικού Συμβούλου, στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Υγείας. Στον ανωτέρω θα καταβάλλονται οι αποδοχές του Β’ βαθμού της ΠΕ κατηγορίας.

(2). ΦΕΚ  ΕΙΔΙΚΩΝ  ΘΕΣΕΣΩΝ  414
Με την ΔΥ1α/Γ.Π. 72742/23−7−2012 απόφαση του Υπουργού Υγείας, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 63/2005 «Κώδικας Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα», (ΦΕΚ 98/Α/22−4−2005), άρθρα 55 και 56 και την αριθμ. 2/16306/0022/23−2−2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών με θέμα «Αποδοχές μετακλητών, ειδικών συμβούλων και συνεργατών των Πολιτικών Γραφείων μελών της Κυβέρνησης, Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων» (ΦΕΚ 78/ΥΟΔΔ/24−2−2012), όπως τροποποιήθηκε με την υπ αριθμόν   /24378/0022/22−3−2012/22−3−2012 απόφαση (ΦΕΚ 143/ΥΟΔΔ/27−3−2012), διορίζεται, από 25−6−2012, η ……………………….., απόφοιτος
Λυκείου, …………………., σε θέση μετακλητής υπαλλήλου, στο Πολιτικό Γραφείο του Υπουργού Υγείας, με ΣΤ΄ βαθμό της Δ.Ε. κατηγορίας.

(Σ.Σ. Για τον Λυκουρέντζο έχουμε χάσει το λογαριασμό. Κάπου στους δεκαεπτά (17) έχει φτάσει και συνεχίζει ...)

31 Αυγούστου 2012

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ !!!!


Όντως ο Υπουργός Εργασίας πρέπει να έχει μεγάλη φωτιά στα μπατζάκια του. Δεν δικαιολογείται διαφορετικά η απόσπαση του Πυροσβέστη Γ.Κ από Πυροσβεστικό Σταθμό του Πειραιά στο Πολιτικό του Γραφείο, σε προσωρινή ομοιόβαθμη θέση !!!.

28 Αυγούστου 2012

Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ

Έχει δίκιο ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Ασκούνης. Οι παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί είναι αυτοί που χρειάζονται χρήματα και όχι οι δράσεις ''ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ'' (!!!) του Υπουργείου Υγείας, όπου έχει συντελεσθεί ποοοοολυυυυύ μεγάλο πάρτυ τα τελευταία χρόνια. Ας εξακολουθήσει η χρηματοδότηση των πιστοποιημένων και σοβαρών δομών, που πραγματικά προσφέρουν έργο και ας σταματήσουν οι πάσης φύσεως εντάξεις εκατομμυρίων για γραμμές υποστήριξης, μαθησιακές ανάγκες, επεκτάσεις αναπτυξιακών μελετών , αυτεπιστασίες , χάρτες και άλλου τέτοιου είδους λεκτικές επινοήσεις.
Πρόσφατο είναι το παράδειγμα των 600.000€ που δόθηκαν σε πανεπιστήμιο για να μελετηθεί το σύστημα αποζημιώσεων του ΕΟΠΥΥ !!!!

Και σας σταματήσουν οι διάφοροι επιτήδιοι (εταιρίες, καθηγητές, πανεπιστημιακά ιδρύματα, κ.λ.π.) να γυροφέρνουν σε διαδρόμους μπας και ''πάρουν την υπογραφή''. Το πάρτυ τελείωσε και να ας το καταλάβουν καλά όλοι. Ελπίζουμε ο Βρούτσης, που το ξέρουμε ότι το έχει ψάξει καλά το θέμα, να μη ''υποκύψει'' στις πολιτικές πιέσεις και να κάνει το σωστό.

Εμείς πάντως είμαστε εδώ να του δώσουμε όποια τεκμηρίωση θέλει. Και υπάρχει πολύ μεγάλη.