3 Αυγούστου 2013

ΜΕΤΡΑ ΑΔΩΝΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ !!!!!!

Ένα σκληρό μέτρο κατά εκείνων οι οποίοι προχωρούν σε καταλήψεις χώρων νοσοκομείων του ΕΣΥ προτίθεται να ανακοινώσει τη Δευτέρα 5 Αυγούστου ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.


Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr, ο Άδωνις Γεωργιάδης θα δώσει αυστηρή εντολή στους διοικητές των νοσοκομείων του ΕΣΥ να καταγράφουν τα ονόματα των εργαζομένων των ιδρυμάτων τους οι οποίοι προχωρούν σε καταλήψεις χώρων των νοσοκομείων, προκειμένου όσοι καταγραφούν στις σχετικές λίστες να λάβουν, στη συνέχεια, αρνητική αξιολόγηση στα πλαίσια της διαδικασίας της διαθεσιμότητας – κινητικότητας, γεγονός το οποίο θα τους θέτει πλέον προ της απόλυσής τους από το ΕΣΥ.


Υπενθυμίζεται ότι από την Παρασκευή 2 Αυγούστου σε κατάληψη βρίσκονται τα εξωτερικά ιατρεία και τα γραφεία της διοίκησης του νοσοκομείου δυτικής Αττικής «Αγία Βαρβάρα».


Πηγή  :  Βασίλης  Βενιζέλος

ΠΑΤΟΥΛΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, ΕΥΔΟΚΙΜΙΔΗΣ, ΚΑΛΛΙΡΗΣ ..... ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ???

Με έναν... πολύ πρωτότυπο τρόπο επέλεξε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης να δώσει την Πέμπτη 1 Αυγούστου στη δημοσιότητα το σχέδιο του υπουργείου Υγείας για την "αλλαγή χρήσης" 6 νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ του λεκανοπεδίου!

Το σχέδιο του υπουργείου Υγείας έδωσε, λοιπόν, στη δημοσιότητα ο... πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ) Γιώργος Πατούλης, ένα σχέδιο το οποίο προκαλεί ήδη τις πολύ έντονες αντιδράσεις του διοικητή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου Γιάννη Ευδοκιμίδη, καθώς άλλο σχέδιο συζήτησε το μεσημέρι της Παρασκευής 2 Αυγούστου ο τελευταίος με τον γενικό γραμματέα Υγείας Πελοπίδα Καλλίρη και άλλο σχέδιο είχε δώσει την Πέμπτη 1 Αυγούστου στους δημοσιογράφους ο πρόεδρος του ΙΣΑ...

Μάλιστα, ο γενικός γραμματέας Υγείας διαβεβαιώνει την Παρασκευή 2 Αυγούστου αρμοδίως τον διοικητή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου ότι "λεγόμενο σχέδιο το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Πατούλης αποτελεί απλώς τις απόψεις του κ. Πατούλη και μόνον", αλλά στενοί συνεργάτες του Άδωνι Γεωργιάδη διαβεβαιώνουν αντιθέτως ότι τα στοιχεία τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα ο Γιώργος Πατούλης ανταποκρίνονται κατά... 90% στο σχέδιο του υπουργείου Υγείας!

Σύμφωνα με τις πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr, ο Γιάννης Ευδοκιμίδης θα καταθέσει την Δευτέρα την σχετική απόφαση - πρότασή της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου στον υπουργό Υγείας, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Κεντρικού Συμβουλίου ΥΠΕ (ΚΕΣΥΠΕ).
Την πολύ έντονη αντίδραση του Γιάννη Ευδοκιμίδη για τον ανεπανάληπτο τρόπο με τον οποίο ο υπουργός Υγείας έδωσε στη δημοσιότητα ένα σχέδιο, για το οποίο ουδείς γνωρίζει στην πραγματικότητα εάν "μετράει" αντιδράσεις στην κοινή γνώμη και το προσωπικό των νοσοκομείων του ΕΣΥ ή εάν πρόκειται για το τελικό σχέδιο του υπουργείου Υγείας κατά 90%, συμπληρώνει η μαζική, δυναμική αντίδραση των εργαζομένων του νοσοκομείου Δυτικής Αττικής "Αγία Βαρβάρα", το οποίο ανήκει στην αρμοδιότητα της 2ης ΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου και πρόκειται να "αλλάξει χρήση".

Οι εργαζόμενοι του "Αγία Βαρβάρα" πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής 2 Αυγούστου γενική συνέλευση για να συζητήσουν το περιεχόμενο του "σχεδίου Πατούλη" και προχώρησαν ευθύς αμέσως σε επ' αόριστον κατάληψη των εξωτερικών ιατρείων και των γραφείων της διοίκησης του νοσοκομείου.

Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το "σχέδιο της περασμένης Πέμπτης", στο "Αγία Βαρβάρα" θα παραμείνουν η μονάδα τεχνητού νεφρού, το ηπατολογικό κέντρο και ο εργαστηριακός τομέας, ενώ το νοσοκομείο θα μετατραπεί σε Κέντρο Υγείας αστικού τύπου, το οποίο θα διατηρήσει 30 περίπου κλίνες για την νοσηλεία χρονίων πασχόντων...


Πηγή : Βασίλης Βενιζέλος

7 Ιουλίου 2013

...Ή ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ...

''ΣΧΕΣΗ ΣΥΝ-ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ''...

Για σχέση «συν - αντίληψης και προσωπικής εμπιστοσύνης» με τον Αντώνη Σαμαρά κάνει λόγο σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης...
και υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος καθώς «σηκώνουμε ένα τεράστιο βάρος».
Τονίζει, ωστόσο, ότι ο καθένας έχει τη διαδρομή και τη φυσιογνωμία του αλλά και οι δύο έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν το μέγεθος της ιστορικής πρόκλησης και της εθνικής ευθύνης.
Όπως λέει «στην κυβέρνηση συμμετέχουν δύο κόμματα αλλά δεν θα τη χαρακτήριζα απλώς δικομματική», όπως φάνηκε από τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης κατά τη διάρκεια της κρίσης λόγω ΕΡΤ. Όπως είπε, η κυβερνητική σταθερότητα και άρα η στρατηγική σταθερότητα της χώρας είναι μείζονος σημασίας πολιτικό αγαθό για το ευρύτερο μέρος του εκλογικού σώματος.
«Καταλαβαίνουν όλοι ότι δεν υπάρχει σχέδιο Β και ότι αν οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές αυτή τη στιγμή οδηγούμαστε σε αδιέξοδο», είπε.
Ο κ. Βενιζέλος εκτιμά επίσης ότι υπάρχει ένα διεθνές πολιτικό περιβάλλον που βασίζεται στην κοινή αντίληψη ότι η Ελλάδα πρέπει να στηριχθεί, να μείνει σταθερά στην Ευρώπη και την Ευρωζώνη και να ανακτήσει τη θεσμική της ισοτιμία και τη θέση που αναλογεί στην Ευρώπη.
Αναφερόμενος στη σχέση με τους προκατόχους του, Σημίτη και Παπανδρέου, τονίζει πως τους αντιλαμβάνεται ως ενεργά στελέχη της παράταξης και απευθύνει άμεσο κάλεσμα «να ενταχθούν στην προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ».
Τέλος, για τα οικονομικά του κόμματος, αιτιολογεί την απόφασή του να κρατήσει εκτός δημοσιότητας το πόρισμα, λέγοντας ότι το έκανε για να ανακόψει «κακά επικοινωνιακά παιχνίδια».

 Πηγή: Η Καθημερινή

30 Ιουνίου 2013

Η ΤΡΟΙΚΑ... ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ

Ρεπορτάζ : Θάνος Πασχάλης
(από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία)
Ο ανθρωπος του ΔΝΤ που έβλεπε κοιμώμενος τα..τρένα να περνούν...Πρόκειται για το  οικονομικό  στέλεχος του ΔΝΤ   που τόχε συνήθεια να  κοιμάται  του καλού καιρού στις διαπραγματεύσεις που έκανε η Τρόικα,  τον...
περασμένο  Απρίλιο αλλα και τον τωρινό  Ιούνιο, με τους επιτελείς του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης..Στη  φωτογραφία  που βλέπετε το οικονομικό στέλεχος του ΔΝΤέχει πέσει στα δίχτυα του Μορφέα, παρότι   οι συζητήσεις είναι ιδιαίτερα κρίσιμες και  αφορούν την τύχη 15.000 υπαλλήλων που πρόκειται να απολυθούν απο το δημόσιο καθώς και  τη διαθεσιμότητα αλλων 25.000 εως τα τέλη του χρόνου...Πρόκειται για μια  συνήθεια-αυτή του υπνάκου- που επαναλαμβανόταν, όπως μας έλεγαν στελέχη του Υπουργείου , κάθε φορά και σε όλες τις συναντήσεις που συμμετείχε.Και στην αντιπροσωπεία  της τρόικας και  στο τίμ των  τεχνικών κλιμακίων. Το απίστευτο, όμως είναι άλλο..Ο συγκεκριμμένος τεχνοκράτης του ΔΝΤ ,όταν ξυπνούσε απο τον ελαφρύ η βαθύ υπνάκο που έπειρνε, ήταν ιδιαίτερα επιτιμητικός προς τους επιτελείς του υπουργείου ,τους οποίους φρόντιζε να κατσαδιάζει για καθυστερήσεις στην εφαρμογή των μνημονιακών υποχρεώσεων της χώρας..Στην τελευταία μάλιστα συνάντηση του Ιουνίου με τους επιτελείς του κ.Μανιτάκη, αφού ξύπνησε, έπειτα  απο δύο ώρες συζητήσεων με τα υπόλοιπα μέλη της τρόικας,απευθύνθηκε στα στελέχη του Υπουργείου αναφέροντας επι λέξει.."Σας δώσαμε ένα σωρό λεφτά και εσεις δεν έχετε κάνει τίποτε..Είστε άχρηστοι και ανίκανοι " Στην αίθουσα των συζητήσεων,όπως λέγεται,επικράτησε παγωμάρα..Ο κ.Τόμσεν έμεινε άναυδος ακούγοντας τα λόγια του συναδέλφου του, τον οποίο επι δύο ώρες παρακολουθούσε δίπλα του να έχει πάρει τον υπνάκο του και να μη συμμετέχει καθόλου στις διαπραγματεύσεις...Αφου ολοκλήρωσε τον φιλιππικό του κατα της ηγεσίας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ξανάπεσε για ύπνο και πολλοί συμμετέχοντες αμφιβάλλουν  αν παρακολούθησε στοιχειωδώς τι διημείφθη στη συνέχεια....Και να φανταστεί κανείς ότι οι συζητήσεις και οι διαπραγματεύσεις για το δημόσιο έγιναν τις πρωινές ώρες ..Εκτος αν το στέλεχος του ΔΝΤ έμενε ξάγρυπνο κάθε φορά, ετοιμάζοντας τα νέα μέτρα που πρέπει να εισηγηθεί στην κυβέρνηση για αθέτηση των μνημονιακών υποχρεώσεων....

29 Ιουνίου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΛΑΡΗ !!!!!!

- Προς τον Υπουργό Εργασίας κ. Βρούτση Ι.

Κοιν. :
-Υπουργό Υγείας κ. Γεωργιάδη Αδ.
- ΠΙΣ
-Ιατρικούς Συλλόγους
- ΜΜΕ

Κε Υπουργέ

Οι συμμετέχοντες σήμερα 28-06-2013 σε προγραμματισμένη σύσκεψη στη Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, Β. Ανεμοδουρά ως εκπρόσωπος του προεδρείου του ΠΙΣ, Αθ. Αποστολόπουλος, πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού ΕΟΠΠΥ Αττικής (ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ ΑΤΤΙΚΗΣ) & αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας και ο Ι. Χρονόπουλος, Γεν. Γραμ. ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ με θέμα την επισήμανση των σοβαρότατων αδυναμιών της υποχρεωτικής εφαρμογής του συστήματος ICD-10 στην Ηλεκτρονική Συνταγογραφία, παρόντων και των Αντιπροέδρων του ΕΟΠΥΥ κκ. Μπραβάκου Ν. & Γαρύφαλλου Αλ., καθώς και επιτελικών υπηρεσιακών παραγόντων του ΕΟΠΥΥ για την Πληροφορική,  καταγγέλλουμε και ζητούμε την άμεση αποπομπή του συμμετέχοντος επίσης από πλευράς ΗΔΙΚΑ Διευθ. Συμβούλου κ. Χάλαρη Χρ. για την άκρως προσβλητική – απαξιωτική και απαράδεκτη στάση του να αποχωρήσει αιφνίδια & επιδεικτικά εν μέσω της συζήτησης (όταν δεν μπορούσε να αντικρούσει τις επισημάνσεις όλων για τις σοβαρές αδυναμίες του συστήματος), παρουσία όλων που συμμετείχαν, προσβάλλοντας ευθέως κατ’ αυτό τον τρόπο όλους του γιατρούς της Ελλάδος καθώς και τους 2 Αντιπροέδρους του ΕΟΠΥΥ.
Επειδή δεν μπορεί να γίνουν ανεκτές από κανένα συμπεριφορές τύπου γιάπηδων στη Δημόσια Διοίκηση, παρακαλούμε να περιφρουρήσετε με τις ενέργειες σας την τάξη, αλλά και το κύρος θεσμών, εκπροσώπων επιστημονικών κλάδων και ανώτατων Διοικητικών Οργάνων του Κράτους.

Β. ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ
Εκπρόσωπος του Προεδρείου ΠΙΣ
Πρόεδρος ΙΣΠ
Α. ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Πρόεδρος ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αντιπρόεδρος ΠΟΣΕΥΠΙΚΑ
Ι. ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γεν. Γραμ. ΣΕΥΠ-ΕΟΠΥΥ

19 Ιουνίου 2013

ΣΑΛΜΑΣ = Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΟΥΛΗ !!!!!

Βγαίνοντας η Φωτεινή Σκοπούλη από την αίθουσα της συνάντησης με την τρόικα το πρώτο πράγμα που δήλωσε ήταν πως οι δαπάνες στα φάρμακα έχουν ξεφύγει, πράγμα που μετά από λίγο επιβεβαίωσε κι ο Ανδρέας Λυκουρέντζος.

Ζεματίστηκε ο Μάριος Σαλμάς, ο οποίος μέχρι πρότινος πανηγύριζε πως έχει πλήρη έλεγχο στη φαρμακευτική δαπάνη, με στόχο να διατηρεί καλή βαθμολογία στο «φύλο προόδου» της τρόικας και υποθήκες για τον ανασχηματισμό.

Υπό άλλες συνθήκες θα λέγαμε πως πρόκειται για σκηνές νηπιαγωγείου. Όταν όμως χιλιάδες άνθρωποι αδυνατούν ν΄ αγοράσουν τα φάρμακα που έχουν ανάγκη και ακόμη περισσότεροι αδειάζουν τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό για να καταβάλλουν συμμετοχή στην αγορά φαρμάκων, ε τότε τα πράγματα δεν παραπέμπουν καθόλου σε νηπιαγωγείο.

Μάλλον το βάρβαρο κόσμο της νύχτας θυμίζουν.

Δε μένει πλέον καμιά αμφιβολία πως όσες και όσοι κάθονται στις υπουργικές καρέκλες δεν έχουν τον παραμικρό ενδοιασμό να εκτελέσουν εν ψυχρώ Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και μονάδες του ΕΟΠΥΥ προκειμένου να συμμορφωθούν στις εντολές των δανειστών, ακόμη κι όταν ξέρουν πως η «συμμόρφωση» συνεπάγεται δεκάδες παράπλευρες απώλειες, δηλαδή θανάτους ασθενών.

Πηγή : http://www.ygeianet.gr/

16 Ιουνίου 2013

ΤΡΕΜΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ .....

''ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ''...

''ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ''...

Σε δήλωσή του ο πρόεδρος της «Συμφωνίας για τη Νέα Ελλάδα» Ανδρέας Λοβέρδος,εκφράζει την ελπίδα ότι «στη σύσκεψη της Δευτέρας να βρεθεί μια λύση, που δεν θα βάλει τη χώρα σε μεγαλύτερες περιπέτειες»...
Τόνισε ακόμα ότι «η χώρα μπήκε σε πολύμηνη πολιτική αστάθεια που μας κόστισε πολύ» και «τώρα η Ελλάδα κινδυνεύει να μπει και πάλι σε περιπέτειες, επειδή κάποιοι δεν μπορούν να διαχειριστούν τους εγωισμούς τους, κάποιοι άλλοι το κόστος αποτυχημένων κεντρικών στρατηγικών τους επιλογών και κάποιοι τρίτοι επιμένουν να είναι ''και με τον αστυφύλακα και με τον αγροφύλακα'', αγνοώντας ότι η συγκυρία δεν προσφέρεται για τέτοιες πολυτέλειες».
«Οι κακομαθημένοι της Μεταπολίτευσης κάνουν τα ίδια και τα ίδια. Βάζουν πρώτα τα κόμματά τους και μετά τους πολίτες, την ανάγκη να δοθεί μάχη εναντίον της ανεργίας και της ύφεσης. Ελπίζουμε όλοι αυτοί να καταλάβουν, ότι το συμφέρον της χώρας είναι υπεράνω των προσωπικών τους μικροκομματικών συμφερόντων και στη σύσκεψη της Δευτέρας να βρεθεί μια λύση, που δεν θα βάλει τη χώρα σε μεγαλύτερες περιπέτειες», καταλήγει η δήλωσή του.

Πηγή : protothema.gr

15 Ιουνίου 2013

ΒΡΕ, ΒΡΕ, ΒΡΕ !!!!! ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ .....


Ο Υπουργός Υγείας, κ. Ανδρέας Λυκουρέντζος, για το ζήτημα της ΕΡΤ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η απόφαση για τη διακοπή της λειτουργίας της ΕΡΤ επιβάλλεται από την ανάγκη εξυγίανσης του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Επιβάλλεται για λόγους δημοσιονομικούς αλλά και ορθολογικής αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού.

Κάθε προσπάθεια αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στην ΕΡΤ, διοικήσεων και κυβερνήσεων κατά το παρελθόν, προσέκρουσε στην αφόρητη αδιαλλαξία και αδίστακτη συμπεριφορά των συνδικαλιστών.

Στην ΕΡΤ συγκροτήθηκε καθεστώς κατοχής των δημόσιων μέσων παραγωγής του τομέα Ενημέρωσης. Το καθεστώς αυτό αδίκως συμπαρασύρει στην κατάργησή του, εντίμους υπαλλήλους, ικανούς δημοσιογράφους και αμέτοχους της σήψης και της διαφθοράς εργαζομένους των περιφερειακών σταθμών.

...
Οι ακραίες αντιδράσεις των μετόχων του πλέον φαύλου καθεστώτος πείθουν ακόμη περισσότερο για το πόσο επιβεβλημένη είναι η κατάργησή του. Αποκαλύπτουν, επίσης, τις αυταρχικές και ολοκληρωτικές πεποιθήσεις εκείνων οι οποίοι φθάνουν στην απαγόρευση μετάδοσης της αντίθετης γνώμης.

Ουδεμία ανοχή μπορεί να υπάρχει από οποιονδήποτε, ο οποίος σέβεται το δημόσιο χρήμα, απαιτεί διαφάνεια και αξιοκρατία και περιορισμό των δαπανών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Ειλικρινά λυπούμαι για την απώλεια κάθε θέσης εργασίας.
Όπως, δυστυχώς, συμβαίνει καθημερινά στον ιδιωτικό τομέα και ιδιαίτερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Τώρα, συμβαίνει και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Αλλά, αντί θρήνων για τις χαμένες θέσεις εργασίας, χρειάζεται να στηρίξουμε την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, να ολοκληρώσει το μεταρρυθμιστικό της πρόγραμμα. Να ξεκινήσουμε την αναπτυξιακή διαδικασία, να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας και να οδηγήσουμε τη χώρα στην έξοδο από την κρίση.

Εντός των επόμενων ημερών η Βουλή καλείται να εγκρίνει το σχέδιο νόμου για το νέο οργανισμό Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόραση και Υπηρεσιών Διαδικτύου με τη λειτουργία του οποίου αρχίζει η νέα εποχή του δημόσιου φορέα επικοινωνίας.

Το μέλλον ανήκει στην πλουραλιστική ενημέρωση και επικοινωνία, στη χρηστή διοίκηση, στην παραγωγική προσφορά του νέου οργανισμού και σε εκείνους τους λειτουργούς, οι οποίοι, με ήθος και ακεραιότητα, μπορούν να υπηρετήσουν αυτές τις αρχές και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας εποχής».

ΣΩΜΕΡΙΤΗΣ VS ΜΟΣΙΑΛΟΥ !!!!!

Και τι δεν «έσυρε» στον πρώην υπουργό Ηλία Μόσιαλο ο Ριχάρδος Σωμερίτης.

Το τι είπε, στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, για τις σχέσεις του Μόσιαλου με το Σκάι και τις διαθέσεις του συγκροτήματος για τη δημόσια τηλεόραση και τη χαρά που κάποιοι κάνουν με το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι απερίγραπτο.
Γράφει χαρακτηριστικά ο κ. Σωμερίτης:

                                   «Προς “μοσιαλικούς”
Ο Μόσιαλος στεγάστηκε στο Σκάι, που ο διευθυντής του έχει πρωτόδικα καταδικαστεί για τα κατορθώματά του στην ΕΡΤ και τον περιμένουν και άλλες δίκες (ή θα τις καταργήσει ο Σαμαράς;) για να απαξιώσει την ΕΡΤ. Ο Μόσιαλος, καθηγητής οικονομίας των νοσοκομείων… στη Βρετανία, δεν έχει ΙΔΕΑ από ΜΜΕ κι αν βρέθηκε στο συγκεκριμένο υπουργείο τύπου το οφείλει στον Γιωργάκη (για να τον προδώσει μόλις γύρισε ο άνεμος) με τις πολλές άλλες ανάλογες εμπνεύσεις που πληρώνει η προοδευτική παράταξη ακόμα σήμερα. Έτσι ήθελε την ενοποίηση της ΕΡΤ και του …ΑΠΕ, αν είναι δυνατό. Καθόρισε πολιτικές για τα ΜΜΕ μέσα σε λίγες ημέρες με την αμέριστη συμπαράσταση του Αλαφούζου-Σκάι -Καθημερινή και των αρθρογράφων τους που θέλει να σώσει το αποτυχημένο μαγαζί του πότε διαλύοντας την ΕΡΤ (για να της αρπάξει τα συμβόλαια αθλητικών αγώνων (όπερ και εγένετο με πλήρη αδιαφάνεια προχτές) και πότε με τον Τράγκα. Το πώς μπλέχτηκε ο Νίκος Αλιβιζάτος είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία. Αιδώς πια!»


2 Ιουνίου 2013

ΜΑΧΗ ΣΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ....

Προβληματισμός επικρατεί από τις καθυστερήσεις στην κάλυψη των θέσεων διοικητών και υποδιοικητών στα δημόσια νοσοκομεία.

Δέκα μήνες έπειτα από την ανάληψη της διακυβέρνησης, η κυβέρνηση δεν είναι σε θέση να προχωρήσει σε διορισμό νέων διοικήσεων.

Στα νοσοκομεία της Αττικής έχουν διοριστεί μόλις πέντε νέες διοικήσεις, με την ποσόστωση μεταξύ των τριών κομμάτων της συγκυβέρνησης να είναι 2 - 2 - 1 (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ).

Το υπουργείο Υγείας προκήρυξε την περασμένο Μάρτιο 87 θέσεις διοικητών και 93 υποδιοικητών, για τις οποίες έχουν υποβληθεί 1.500 αιτήσεις.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η διαδικασία προχωρά με βραδείς ρυθμούς, καθώς ασκούνται (δυσανάλογα) πιέσεις από τα τρία κόμματα για να τοποθετηθούν 'δικοί τους άνθρωποι'.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου πιέζει να προχωρήσουν οι αλλαγές, ανησυχώντας ότι η εκκρεμότητα θα βάλει σε κίνδυνο την τήρηση των οικονομικών στόχων.

Τις επόμενες μέρες αναμένονται στη χώρα μας οι εκπρόσωποι της τρόικας, προκειμένου να ελέγξουν την πορεία των στόχων αυτών στα δημόσια νοσοκομεία.

Πηγές από το υπουργείο Υγείας αναφέρουν ότι - προς το παρόν - δεν υπάρχει θέμα απόκλισης και πως οι δεσμεύσεις τηρούνται.Εκφράζουν, ωστόσο, επιφυλάξεις για τους πιο 'δύσκολους' μήνες του έτους, οι οποίοι παραδοσιακά είναι ο Απρίλιος, ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος.

Πηγή : Δ.Κ. από το http://www.iatronet.gr

NA ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΣΚΟΠΟΥΛΗ ΖΗΤΑ Ο ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


"Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΚΟΠΟΥΛΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ"
Τον κίνδυνο που διατρέχει η Δημόσια Υγεία από τη «Διοίκηση Σκοπούλη» τόνισε επανειλημμένα ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών μέσα από πολλαπλές τεκμηριώσεις. Μία κυβερνητική εκπρόσωπος της Υγείας που προσβάλλει τον Πρωθυπουργό, τους Κυβερνώντες, τους γιατρούς και τους ασθενείς και υποβαθμίζει όχι μόνο τη νοημοσύνη των φορέων της Υγείας, αλλά και της κοινής γνώμης, δεν έχει καμία θέση στην άσκηση πολιτικής για την Υγεία.
 
Μία Υπουργός, που μιλά χωρίς να γνωρίζει, που εμποδίζει τη λειτουργία του Κράτους στα Κέντρα Αναφοράς  για το AIDS, που παρακωλύει την εργασία του ΚΕΕΛΠΝΟ, που υπόσχεται εμβόλια χωρίς να υπάρχουν όσο γρηγορότερα φύγει από το Υπουργείο Υγείας, τόσο καλύτερα για την Αποκατάσταση της Δημόσιας Υγείας.

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, εδώ και καιρό αιτήθηκε την παραίτηση και αποπομπή της κας Σκοπούλη από τον υπουργικό θώκο, δηλώνοντας ότι η Δημόσια Υγεία δε μπορεί άλλο να βρίσκεται στα χέρια άσχετων, αδιάφορων και επικίνδυνων καιροσκόπων.

Δε μπορούμε να ασχολούμαστε με παραφιλολογίες. Πρέπει να ασχοληθούμε με την πολιτική στην πράξη. Γι αυτό, χρειάζεται ηγεσία με στρατηγική, γνώση και αποτελεσματικότητα
 
(Σ.Σ. Ο Πατούλης, γιατί το έχει πάρει προσωπικά ότι σχετίζεται με την Σκοπούλη ? )

1 Ιουνίου 2013

ΥΠ' ΑΤΜΟΝ Η ΣΚΟΠΟΥΛΗ .....

ΤΗ ΔΙΩΧΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΩΡΩΝ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ...
Εντός των προσεχών ωρών αναμένεται η αποπομπή της Σκοπούλη από την κυβέρνηση, μετά την σημερινή προσβλητική συνέντευξη για τον Σαμαρά που παραχώρησε στην Εφημερίδα των Συντακτών. Η Σκοπούλη, σύμφωνα με πληροφορίες του Fimotro, έχει δημιουργήσει...
τεράστιο πρόβλημα στον πρωθυπουργό, ο οποίος από το πρωί δέχεται εισηγήσεις να την διώξει με συνοπτικές διαδικασίες. Η προκλητική Σκοπούλη, ξέρει ότι στον ανασχηματισμό θα πάει στο σπίτι της και προσπαθεί να κάνει ηρωική έξοδο. Θεωρείται τελειωμένη και από τον Κουβέλη και ίσως μέσα στο Σαββατοκύριακο θα υπάρξουν ανακοινώσεις...
 
Πηγή : http://fimotro.blogspot.gr
 

ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ VS ΣΑΛΜΑ ?

Τον «κώδωνα του κινδύνου» για την λειτουργία του ΕΟΠΥΥ, έκρουσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας κατά την διάρκεια του συνεδρίου «Shaping the Future of Healthcare in Greece», το οποίο διοργανώνεται για 3η συνεχόμενη χρονιά στην Αθήνα από τους Financial Times.

Όπως σημείωσε, 1,5 χρόνο μετά την δημιουργία του Οργανισμού, συνεχίουν να υφίσταται σημαντικά δομικά προβλήματα, με βασικότερα:

-    Την υστέρηση που παρουσιάζεται στον τομέα των εσόδων, η οποία οφείλεται στην αύξηση των ποσοστών ανεργίας, αλλά και στην ελλειπή απόδοση των προβλεπόμενων πόρων από τους συγχωνευόμενους φορείς.

-    Στη μη ολοκλήρωση του νέου οργανογράμματος του ΕΟΠΥΥ, η οποία κανονικά θα οδηγούσε στην ουσιαστική ενοποίηση των ενταχθέντων ταμείων και στην ενίσχυση του ελεγκτικού του ρόλου.

-    Στην απουσία διαπραγματευτικής δύναμης του ΕΟΠΥΥ με την έλλειψη μηχανισμού είσπραξης νοσηλίων και ιατρικού ελεγκτικού μηχανισμού, που θα είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη συγκράτηση των δαπανών υγείας.

Όπως συμπλήρωσε ο αναπληρωτής υπουργός, απαιτείται άμεσα ο εξορθολογισμός της λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ και η οικονομική του εξυγίανση, διαφορετικά δεν θα είναι δυνατό να καλύπτει τις ανάγκες υγείας των ασφαλισμένων.

Από την πλευρά του ο υπ. Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος συμπλήρωσε ότι, για την καλύτερη παρακολούθηση των δαπανών υγείας του ΕΟΠΥΥ προωθείται η δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου παρακολούθησης ασθενών και έξυπνης κάρτας υγείας, μέσω των οποίων θα ελέγχονται όλες οι διαγνωστικές εξετάσεις με τις οποίες βαρύνεται ο ΕΟΠΥΥ, το χρονικό των ιατρικών επισκέψεων και τα φάρμακα τα οποία συνταγογραφούνται.

Πηγή:
Βίκυ Κουρλιμπίνη -> www.capital.gr

29 Μαΐου 2013

ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ... ΤΕΛΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ

"Σάρωσε" πάλι στις δημοσκοπήσεις ο Αρκάς Υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος και βγήκε πάλι πρώτος, αλλά από το τέλος. Σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση στην εκπομπή "Ανατροπή" ο γαλάζιος υπουργός βρέθηκε στην τελευταία θέση, όπου το ποσοστό αρνητικής γνώμης ήταν 67,7% πολύ κάτω από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιο Τσαυτάρη.
 
Το γεγονός αυτό  "πόνεσε" ιδιαίτερα τον υπουργό Υγείας, ο οποίος αναζητά με πιο τρόπο θα το θεραπεύσει και εδώ και δύο ημέρες στέλνει δελτία τύπου με τις δράσεις που υλοποιεί το Υπουργείο. Ο πανικός του αυξάνεται πυρετωδώς υπό το κλίμα του αναμενόμενου ανασχηματισμού.
 
Αρκάς  από το http://fimotro.blogspot.gr

27 Μαΐου 2013

ΕΚΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΓΙΑΤΡΟΙ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ....

Αιφνιδιαστικές αποφάσεις της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ προκαλούν αγανάκτηση σε ιατρούς και ασφαλισμένους, αναφέρει η Ενωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ.

Σύμφωνα με την Ένωση, χωρίς καμία προειδοποίηση τέθηκαν εκτός συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης εκατοντάδες κλινικοεργαστηριακοί ιατροί ( ακτινολόγοι, πυρηνικοί ιατροί κλπ) με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συνταγογραφηθούν οι απαραίτητες εκείνες σκιαγραφικές ή ραδιενεργές ουσίες, άκρως απαραίτητες για τη διενέργεια ακτινολογικών εξετάσεων ή ραδιενεργών θεραπειών κυρίως σε ογκολογικούς και σε χρόνιους ασθενείς ( καρδιοπαθείς, θυρεοειδοπαθείς), οδηγώντας σε απίστευτη ταλαιπωρία τους ασφαλισμένους.

Ο ΕΟΠΥΥ κάλεσε αιφνιδίως τα συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ εργαστήρια να κάνουν άμεσα διαδικασία αυτοαξιολόγησης των παρεχομένων υπηρεσιών, ζητώντας απαιτητικές προδιαγραφές ποιότητας όσον αφορά το μέσο Ελληνικό εργαστήριο που διαθέτει μόλις 1-2 άτομα προσωπικό και όχι > από 50, όπως συμβαίνει σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

Η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ επισημαίνει ακόμα ότι οι κλινικοί ιατροί του ΕΟΠΥΥ έχουν πληρωθεί μέχρι το Δεκέμβριο του 2012 ενώ οι εργαστηριακοί ιατροί μέχρι τον Οκτώβριο του 2012.

Πηγή : http://www.ygeia360.gr

ΣΑΛΜΑΣ : ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!

Σειρά μέτρων πρόκειται να ανακοινώσει ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς για την ανακούφιση των οικονομικά ασθενέστερων.

Τη σχετική προαναγγελία έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της Καρδιολογικής Μονάδας, του Αιμοδυναμικού Τμήματος και της Μονάδας Εμφραγμάτων του Νοσοκομείου «ΕΛΠΙΣ».

Όπως ανέφερε ο κ. Μ. Σαλμάς «ήδη, τα σημερινά εγκαίνια της νέας Καρδιολογικής Κλινικής, του νέου Αιμοδυναμικού Τμήματος αλλά και της Μονάδας Εμφραγμάτων στο Νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ», είναι ένα από τα βήματα που φαίνεται ότι αρχίζουμε να επιστρέφουμε στον ελληνικό λαό μέρος, από τις εξοικονομήσεις και το νοικοκύρεμα που κάναμε.

Τις επόμενες ημέρες θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια στο χώρο του φαρμάκου. Θα δώσουμε μειωμένες συμμετοχές σε μερικές κατηγορίες ασθενών. Θα φροντίσουμε να υπάρξει ελεύθερη πρόσβαση σε περιορισμένο αριθμό ασθενών, με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια, στα πλαίσια που αντέχει η εξοικονόμηση που κάναμε, τόσο σε ασφαλισμένους από ίδιους πόρους όσο και σε ανασφάλιστους από πόρους του ΕΣΠΑ».

(Σ.Σ. Τα εγκαίνια του νοσοκομείου Αγρινίου, για πότε είπαμε ότι είναι ???)

15 Μαΐου 2013

ΡΑΜΠΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΟΙΚ. ΣΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ

Ειδικά κλιμάκια ελεγκτών μπαίνουν εντός των ημερών σε συνολικά 9 φορείς υπουργείων. Μεταξύ αυτών θα ελεγχθεί και το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) το οποίο ούτως ή άλλως έχει βρεθεί στο στόχαστρο για τη λειτουργία του και τα οικονομικά του. Τι ζητά ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών στην απόφασή του.
 
Συνολικά 9 φορείς των υπουργείων Οικονομικών , Ανάπτυξης, Ναυτιλίας, Παιδείας, Υγείας, Εργασίας και Περιβάλλοντος μπαίνουν στο στόχαστρο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών αλλά και ειδικών κλιμακίων της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών ελέγχων. Με απόφασή του ο Χρήστος Σταικούρας στις 29 Απριλίου που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ ζητά να ερευνηθούν εάν τηρούνται στους φορείς αυτούς όλα τα οικονομικά δεδομένα που προβλέπονται. 
 
Ειδικότερα η απόφαση προβλέπει ότι θα εξετασθούν όλα τα δεδομένα προκειμένου να διαπιστωθεί εάν στους  συγκεκριμένους φορείς 
 
α) έχει ορισθεί προϊστάμενος Οικονομικών Υπηρεσιών, όπως προβλέπεται σε σχετικό άρθρο β) εάν τηρείται πλήρως λειτουργικό Μητρώο Δεσμεύσεων, γ) ενώ θα διερευνηθούν και οι λόγοι που δημιουργούν απλήρωτες υποχρεώσεις, στο πλαίσιο της διαδικασίας εκκαθάρισης των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων των φορέων. Η εξέταση θα γίνει στα γραφεία του ΚΕΕΛΠΝΟ ενώ θα συνταχθεί και σχετική Έκθεση με τα συμπεράσματα. 
 
Η έκθεση θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φόρμα αξιολόγησης του Φορέα. Οι ελεγκτές θα επιχειρήσουν να διαπιστώσουν εάν υπάρχει μνημόνιο στο ΚΕΕΛΠΝΟ όπως αντίστοιχα έχει ορισθεί και στα νοσοκομεία και ορίζει συγκεκριμένο προϋπολογισμό ο οποίος θα πρέπει να τηρείται. 
 
Ωστόσο εδώ και καιρό το ΚΕΕΛΠΝΟ βρίσκεται στο μικροσκόπιο ειδικών ελεγκτών για τα οικονομικά του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει δυσκολία να εντοπισθούν συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τον οικονομικό χειρισμό που πραγματοποιείται, δεδομένου ότι το ΚΕΕΛΠΝΟ λειτουργεί κάτω από ειδικό καθεστώς (σχεδόν ως ανεξάρτητος φορέας) που του επιτρέπει να διαθέτει κονδύλια σε διάφορες πηγές. 
 
Πάντως φαίνεται πως και αυτός ο έλεγχος δεν είναι ανεξάρτητος με την κόντρα που έχει ξεσπάσει πρόσφατα μεταξύ της αρμόδιας υφυπουργού Υγείας Φωτειονής Σκοπούλη με τα στελέχη του φορέα, η οποία μάλιστα δήλωσε ότι έχει ζητήσει την αντικατάσταση του Δ.Σ. ενώ έχει ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας του ΚΕΕΛΠΝΟ και τον ίδιο τον πρωθυπουργό.
 
Πηγή : Δήμητρα Ευθυμιάδου.
 

9 Μαΐου 2013

ΛΟΒΕΡΔΟΣ ; ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΛΜΑ !!!!



Αποφασισμένος να ενημερώσει ακόμη και τον ίδιο τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά σχετικά με τα έργα και τις ημέρες του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Μάριου Σαλμά στο υπουργείο Υγείας εμφανίζεται στο ygeia360.gr ο ανεξάρτητος βουλευτής, πρώην υπουργός Υγείας και επικεφαλής της "Συμφωνίας για μία Νέα Ελλάδα" Ανδρέας Λοβέρδος.

Αντιθέτως, ο Ανδρέας Λοβέρδος καταθέτει την ίδια στιγμή τα πιο καλά λόγια του για τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο, ενώ χαρακτηρίζει ως αναχρονισμό παλαιοκομματικού τύπου τον καταμερισμό των διοικήσεων των νοσοκομείων του ΕΣΥ στα τρία συγκυβερνώντα κόμματα.

Πηγή :  B. Βενιζέλος.

4 Μαΐου 2013

ΠΩ ΠΩ ΠΩ. ΠΟΛΥ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ !!!!!!!

Τελικά έφθασαν τους 497, οι υποψήφιοι για τις 36 θέσεις των Διοικητών και Υποδιοικητών για τα Νοσοκομεία της Αττικής. Και τι δεν υπάρχει μέσα σε αυτές τις υποψηφιότητες. Παλιοί διοικητές και υποδιοικητές, υφιστάμενοι αντίστοιχοι, πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι ασφαλιστικών φορέων και φορέων σχετιζόμενων με υπηρεσίες υγείας, πρώην και νυν σύμβουλοι υπουργών και υφυπουργών, πρώην γενικοί διευθυντές και στελέχη του υπουργείου υγείας, κόσμος και κοσμάκης !!!!!

Όχι, παλιά και καταξιωμένα  ονόματα του παρελθόντος, δεν υπάρχουν ανάμεσα τους. Φαίνεται ότι προτίμησαν την συνειδητή αποχή από την κρησάρα της αμερόληπτης ‘’Επιτροπής Αξιολόγησης’’ .

Εμείς, θα περιμένουμε με αγωνία (!!!) τα αποτελέσματα της ενδελεχούς και προσεκτικής αξιολόγησης των προσόντων των υποψηφίων (!!!!!).

Άντε και Καλή Ανάσταση, σύντροφοι και συναγωνιστές …..

1 Μαΐου 2013

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΛΟΓΩΝ - ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ ....

Με τροπολογία την οποία είχε καταθέσει την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012, ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος,  στο νομοσχέδιο για την επίλυση των θεμάτων του "Ερρίκος Ντυνάν", προβλέπεται ότι :

"η σύνθεση της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας θα πρέπει να ενισχυθεί με τη συμμετοχή προσώπου που έχει διατελέσει σε θέση διοικητικού δικαστή και διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία σε θέματα συμβάσεων προμηθειών".

Σε άλλο άρθρο της ίδιας τροπολογίας του υπουργού Υγείας προβλέπεται "η πλήρης και αποκλειστική απασχόληση του προέδρου, του αντιπροέδρου και των μελών της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας σε αυτή την υπηρεσία, με σκοό την απερίσπαστη και απρόσκοπτη ενασχόλησή τους με τα καθήκοντά τους".

Στη νέα σύνθεση της Επιτροπής Προμηθειών όμως, που ανακοινώθηκε στις 30/4/2013, τέτοιο πρόσωπο δεν υπάρχει. Αυτό σημαίνει Συμφωνία Λόγων και Έργων ......