Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΚΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΚΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

21 Αυγούστου 2012

Μ.Κ.Ο. Συνέχεια ....

Με εντολή του πρωθυπουργού κόβονται οι πιστώσεις του 2012 προς Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) και Σωματεία, ενώ θα επανεξεταστούν από μηδενική βάση τα κονδύλια για το 2013.
Με εντολή του Αντώνη Σαμαρά, δεσμεύονται όλες οι πιστώσεις που είναι εγγεγραμμένες στον κρατικό προϋπολογισμό του 2012 και αφορούν επιχορηγήσεις προς ΜΚΟ και Σωματεία, ενώ από το 2013 όλες πλέον οι δαπάνες θα επανεξεταστούν από μηδενική βάση.
Σχετική επιστολή απέστειλε προς όλους τους υπουργούς ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Παναγιώτης Μπαλτάκος, στο πλαίσιο της προσπάθειας για εξοικονόμηση πόρων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Πηγή : www.antinews.gr

Μ.Κ.Ο. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Τι το ήθελα και το έγραφα το πρωί. Ορίστε είδηση από το www.makeleio,gr

'' Η καταγγελία έγινε στο Makeleio.gr από αξιόπιστο άνθρωπο του Δήμου και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Ο Γ.Π γύρισε από την καλοκαιρινή του άδεια μόλις σήμερα.
"Όταν μπήκα στο Δήμο, έμεινα άφωνος. Παντού έβλεπα κουνιάδες, κουμπάρους, συγγενείς και φίλους δημάρχων, αντιδημάρχων, γραμματέων και... φαρισαίων. Επειδή στην περιοχή γνωριζόμαστε λίγο έως πολύ όλοι μεταξύ μας, ρώτησα συναδέλφους για να μάθω τι κάνουν όλοι αυτοί στο Δήμο. Η απάντηση που πήρα με άφησε εμβρόντητο! Είναι, λέει, τα άτομα που προσλήφθηκαν στο δήμο με τις πεντάμηνες συμβάσεις μέσω ΜΚΟ".
Ο συγκεκριμένος κύριος έχει τρία άνεργα παιδιά. Ο μεγάλος του γιος, πτυχιούχος ηλεκτρολόγος, έκανε αίτηση να τον προσλάβουν, αλλά ακόμη περιμένει να του απαντήσουν... ''

ΤΟΠΣΑ - ΤΟΠΕΚΟ - VOUCHER

ΤΟΠΣΑ, ΤΟΠΕΚΟ, Εκπαιδευτικά voucher και πολλοί άλλοι τέτοιοι ‘’εύηχοι’’ τίτλοι, διαμορφώνουν ένα θεωρητικό πλαίσιο καταπολέμησης της ανεργίας και προσωρινής ανακούφισης ομάδων πληθυσμού, οι οποίες κινούνται πολύ κάτω από τα όρια της φτώχιας.

Δεν έχω καμία προκατάληψη με αυτές τις δράσεις, αν και η εμπειρία μου θα το δικαιολογούσε. Παρατηρώντας όμως τα χρήματα που διατίθενται, τον τρόπο που δρομολογούνται οι προκηρύξεις, ποιοι κάνουν χρήση των όποιων ωφελημάτων και ποιοι αναλαμβάνουν τη διαχείριση τους, διατηρώ πολλές επιφυλάξεις για την αποτελεσματικότητα τους.

Ήδη έχουν αρχίσει και καταγράφονται πολλές αρνητικές επιπτώσεις, από αυτή την πρώτη εφαρμογή τους, οι οποίες κινούνται από τις διαδικασίες επιλογής των ωφελουμένων, μέχρις και τις δυνατότητες αποτελεσματικής διαχείρισης των προγραμμάτων από αυτούς που επιλέχθηκαν να τα διαχειρισθούν.

Το ερώτημα όμως που γεννιέται σε πολύ κόσμο είναι απλό. Γιατί επιδοτείται η ανεργία και όχι η απασχόληση ?. Γιατί αντί να δίνουμε εκατομμύρια ευρώ σε Μ.Κ.Ο., Αναπτυξιακές Συμπράξεις και Κ.Ε.Κ., για δράσεις αμφιβόλου αποτελεσματικότητας και (το χειρότερο) για τη δημιουργία ψευδαισθήσεων σε απεγνωσμένους συμπολίτες μας, δεν επιχορηγούμε επιχειρήσεις ή επιχειρηματικές δράσεις, για τη πρόσληψη προσωπικού ?

Έτσι μπορεί να δοθεί μια ώθηση και στη απασχόληση και στη κατανάλωση και στη ανάπτυξη. Αυτά δηλαδή που έχει ανάγκη η Χώρα μας, σήμερα.

Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας έχει τώρα την ευκαιρία, στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, να δει το όλο θέμα από μηδενική βάση. Ίσως έτσι μπορέσει να βελτιώσει λίγο την εικόνα της από τον αντίκτυπο των μέτρων που επίκειται να ανακοινώσει.